Inlägg från: Nallepuh01 |Visa alla inlägg
  • Nallepuh01

Herbalife..

Här är en till som började igår med herbalife.
    Det skulle vara kul att följas åt och peppa varandra. Jag  behöver gå ner ett par kilo efter mina två graviditeter.

Idag gjorde jag en shake av choklad med färsk banan, och det rekommenderar jag. Ta inte ngt proteinpulver då bara.

• Nallepuh01

Då har ännu en dag gått när man äter herbalife...

Det känns att det går bra, men det är bara jobbigt när man blir hungrig på kvällen. Vad brukar ni äta om ni blir hungriga?

• Nallepuh01

Det går bra med HL på dagen men jag håller med om att på kvällen då blir man hungrig...

Det kanske släpper efter några dagar när kroppen vant sig, men det är ju inte bra att gå hungrig. Jag åt knäckebröd med en ostskiva och en kopp örtte o lite vattenmelon.

Får man äta vattenmelon hur mycket man vill?

• Nallepuh01

Tjea tjejer!
    Idag vägde jag mig och vågen visade -1.8 kg redan efter tre dagar!!! Det gav mig en spark i rumpan att det här fixar jag!!!

• Nallepuh01
    Flisis skrev 2007-08-27 13:20:20 följande:
    Fy F*n vad bäst du är! Go Girl!!! Hur ofta har du tänkt att väga dig?
    Jag har ingen våg hemma hos mig så varje gång jag e hos mina föräldrar blir det säkert att jag väger mig. Typ 1 ggn i veckan.

Hur har det gått för er idag då? För mig har det gått bra, men ingen motion för vi har uselt väder Ledsen

Jag kan känna lite halsbränna, brukar ngn av er känna så?
  • Nallepuh01

Hallå på er alla!

Idag har jag inte varit så duktig! Ledsen Jag tog min morgonshake sen fick jag inte i mig någon mat förrän på kvällen och det är ju inte alls bra, men, men imrogn är det en ny dag!! 

Hur har det gått för er andra då?

• Nallepuh01
    Välkommen hit malinje!!  Vad kul att vi blir fler som peppar varandra!!
  • Nallepuh01

Hej på er alla!

Hur har ni det i herbalifevärlden?
    För mig går det bra, men det är jobbigt på kvällen när hungern kommer. Vad brukar ni ta som dämpar hunger framåt kvällen.

Är det någon som vägt sig och fått ngt minus? Glad
    Själv har jag stannat på -3,5 kg i ett tag, Ledsen men det blir nog bättre snart.
    Nej nu ska jag gå och sova,
    Ha det gott allihopa!!

• Nallepuh01
    JenJa skrev 2007-09-04 20:09:21 följande:
    Hej!!Vet inte om jag får hoppa in här med för jag har förmodligen den största övervikten känns det som ....Mitt mål är att gå ner 30 kg...-9 än så länge, jag började i slutet av maj...Första veckorna gick tok bra men nu går det knackigare igen och det är förmodligen för lite motion, så nu har jag skaffat mig en motionscykel för att nå mitt mål...Herbalife funkar bra för mig...jag får jag äta ett mål mat och det nöjer jag mig med...Men i bland är det tufft men det är bara att kämpa på....har som stannat av för med mig! Keep on shaking and fighting
    Välkommen till gänget!! Du är inte ensam om dessa kilo som måste bort så vi får stötta varandra!!
    Kramisar!!!
    Mona.
  • Nallepuh01

Hallå på er alla!

Flisis skrev 2007-09-10 10:03:48 följande:
    Då var det dax igen... Man kan säga att jag har haft ett uppehåll på ca 1 vecka. Fyy Men nu får jag ta tag i det igen.. Ska gå till en konsulent i veckan och mäta kroppsfetter det ska bli spännande, någon som testat detta?
    Jag har gjort det och jag  hade en kropp som mådde som en 50 åring så det va inte kul att höra!! Haha!

Jag har också slarvat en hel del veckan som gick och nu känns det som man inte kommer igång riktigt!! Vi måste nog ta oss i kragen och stötta varandra lite extra!!
    JenJa skrev 2007-09-05 20:18:06 följande:
    Nallepuh01: Tack! Ja vi stöttar och peppar varandra, det behöver man!!! Nu är viktnedgången på 9,4 kg, så neråt går det i alla fall
    Hur går det med dig då Jenja? Har det gått bra?
  • Nallepuh01
    JenJa skrev 2007-09-14 13:10:30 följande:
    Flisis:Hm...vågen ja.Den ville inte rubba sig nått...samma vikt som förra veckan. Så jag träffade min coach och kompis i går så nu blir det en sk omstart igen, inga kolhydrater på 2 veckor och förbränningste och tc tabletter för att se om det kan hjälpa....Hur går det för er andra?
    Hoppas det går bra med vikten.
    Vad dricker du för förbränningste?
  • Nallepuh01

Hej på er alla,

Det var ett tag sen...
    Här har ni en dom tyvärr har gått upp 1 kg istället för att gå ner. :(!! Det är mitt eget fel. Jag har inte varit så duktig med mina shaker.
    Så nu får man ta tag i det med hårdhanskarna!!

MAMMAO: Välkommen hit! Det lät gott med din äppeldryck, det ska jag prova.

Hoppas ni andra har det bra och att det går neråt för er iallafall!

Ha en trevlig helg...

• Nallepuh01

Hej på er alla,

Vad bra det går för er andra, och vilka bra coacher ni verkar ha hittat! Min coach har inte sagt ngt alls. Det verkar som hon bara vill sälja produkterna och inte ha någon mer kontakt. Det är konstigt!

Vart bor ni allihopa? Vi kanske bor nära varandra så vi kan träffas någon gång för att fira vår viktminskning.

Hoppas ni alla får en bra natt för nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt på er!!

Svar på tråden Herbalife..