• JenJa

Herbalife..

Hej!!

Vet inte om jag får hoppa in här med för jag har förmodligen den största övervikten känns det som ....Mitt mål är att gå ner 30 kg...-9 än så länge, jag började i slutet av maj...

Första veckorna gick tok bra men nu går det knackigare igen och det är förmodligen för lite motion, så nu har jag skaffat mig en motionscykel för att nå mitt mål...

Herbalife funkar bra för mig...jag får jag äta ett mål mat och det nöjer jag mig med...Men i bland är det tufft men det är bara att kämpa på....har som stannat av för med mig!

Keep on shaking and fighting

• JenJa

Nallepuh01: Tack! Ja vi stöttar och peppar varandra, det behöver man!!!

Nu är viktnedgången på 9,4 kg, så neråt går det i alla fall

• JenJa

NallePuh01: Jo då, vågen får avgöra det i morgon bitti...Men ska jag vara ärligt så tror jag inte att jag gått ner nått även om jag har cyklat på min motionscykel många dagar denna vecka...
    Svårt det där om man motionerar för man bygger ju muskler då och de väger mer än fett... men tillslut ska det ju synas på vågen också om man sköter sig....

• JenJa

Flisis:

Hm...vågen ja.Den ville inte rubba sig nått...samma vikt som förra veckan. Så jag träffade min coach och kompis i går så nu blir det en sk omstart igen, inga kolhydrater på 2 veckor och förbränningste och tc tabletter för att se om det kan hjälpa....

Hur går det för er andra?

• JenJa

Förresten har ni nått bra middagstips med mycket protein och grönsaker som rekommenderas? Jag har idetorka!!!

• JenJa

Nallepuh01: Herbalife förbränningste...

Ja nu jädrans ska det nog visa - på vågen....Annars så äter jag för mycket ändå, men enlig vågen i morse så visade den 95,5 och det är - 8 hg sen onsdag morgon

• JenJa

Ja + är ju inte så kul men samtidigt så är det ju en lärpenning att skärpa till sig. Som sagt jag hade gått ner 1.6 på min förra vägning....så vi får se nu på fredag igen när det är dax för vägningen vad det visar..!

Emellanåt är jag också hungrig men det är dom dagar jag fuskar med bra protein till middagen...och om jag slarvar med mellanmålen...de är jätte viktiga för mig märker jag..!!

Hoppas det går bra för er alla !!! Kram!

• JenJa

Flisis: Det är ju inte bra om det går för fort heller...Min hlcoach säger att mellan 0,5-1 kg i veckan är lagom och bra viktminskning...

• JenJa

Flisis: De e ju kanon ju!! Grattis!
    Min veckovägning idag visade - 2 g alltid nått
    Jag har varit förkyld i veckan så det har inte varit mycket till motion tyvärr...börjar nu va bättre så nu ska vi se om det blir bättre resultat nästa vecka...annars blir det att införskaffa förbränningstabletterna ..

Svar på tråden Herbalife..