Inlägg från: Limikas mamma |Visa alla inlägg
  • Limikas mamma

Herbalife..

Oj, vad kul med en herbalife-tråd! Då är jag gärna med, jag har env. herbalifes pulver i ca. 2 1/2 v. nu. Men har inte gått ner så väldigt mycket än, bara ngt kilo.Hmmm, kanske fuskat för mycket så jag tar väl nya tag här med er nu då, om man får hänga på?!

• Limikas mamma
    Flisis skrev 2007-10-31 19:39:07 följande:
    Du är jätte välkommen men räkna inte med några snabba svar. Detta är en riiiktigt långsam och trög tråd :-PLimikas mamma skrev 2007-10-30 22:37:55 följande:
    ok, men varför är det så? Å andra sidan ska man inte ha för bråttom, sägs det
  • Limikas mamma

Hur går det för er? Haft en bra dag?

• Limikas mamma

82 Viola: Har man sagt A får man säga B! Nu blev jag ju misstänksam mot min burk med HL, när du skrev så där

• Limikas mamma
    klarasotis skrev 2007-11-03 20:54:03 följande:
    Vad kostar Herbalife och var köper man det? NYFIKEN tjej som vill gå ner i vikt.
    Googla på herbalife så får du upp många alternativ
  • Limikas mamma

EvaLotta: Äter du HL:s hela program eller bara delar av, om jag får vara nyfiken? Själv anv. jag bara formula1, har liksom inte vågat lägga ut så mycket pengar på något jag egentligen inte vet något om. Men jag funderar på att köpa hem mera från deras sortiment..Kanske man går ner mer och fortare om man äter tilläggen också...

Svar på tråden Herbalife..