• I Love You Three

vart köper man billigaste bobby car?

vill köpa en till sonen i julklapp

Undrar också ifall dem kan användas från 8 månader?

• Svar på tråden vart köper man billigaste bobby car?
  • fruis

Jag köpte min på hikmet.se och jag har aldrig sett den billigare någon annanstans.

Jag tror att det är tveksamt om en 8-mån når ner till golvet när den sitter på en bobby-bil. Men nog kan bebisen sitta och man själv dra runt på den utan problem.

• josida

en bobby car (klassiska röda) är nog lite för stor för en 8-månaders. Då är nog en mindre "lära-gå-bil" bättre.
    Min dotter var drygt 1,5 år när hon fick bobby, nu är hon 4,5 och använder den fortfarande.

Kolla stormarknaderna, typ Coop Forum. Bättre begagnade finns säkert på blocket o dyl.

• jummie

www.hikmet.se

Rekommenderar att du köper skoskydden till i samma veva! FÖr när han växer till sig kommer han nöta skor i ton o parti.

Mina barn har ju inte själva kunnat köra bilen vid 8 månader men däremot är det ju jättekul när mamma eller pappa puttar omkring en!

• Stella07

Jag såg en på br leksaker i dag men kommer inte håg vad den kostar men toys r us är ju samma företag men brukar vara billigare.  

• Malllis

Ullared har också bobbycar, men du kanske har långt dit?

Mamma till Alfons 070308
  • MaPaFrid
    Himlavalv skrev 2007-08-24 20:24:25 följande:
    tack för svaren.finns det något likande bobbycar som en 8a månaders kan använda?
    www.mamut.com/controls/shop/shops/3/default.asp&gid=261

Om du tittar på de som kallas "lära gå-bil" så kan nog din 8 månaders använda den. Min gjorde det i alla fall och den används fortfarande flitigt även om grabben numera är 2 år!
  • Paulai

På Gekås finns Bobbycar (orginalet). Där kostar den 298:-.

Svar på tråden vart köper man billigaste bobby car?