• LinduzZ

"bulle nr 2 i ugn" -08

vi forstätter här ni/vi som har lyckats får en "bulle i ugn"

syskon till våra -05 eller annat år då storeyskonet är född...ju fler som är med och ventilerar sig desto bättre..

jag har inte lyckat ännu men väntar idag, men vi får se vad dagarna har att ge

länk till:
    www.familjeliv.se/Forum-1-159/m23084952.html

Vår BIM tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m23345615.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-13 15:08:00:
    Våran nya tråd då denna snart stängs
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-14 17:48:16:
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m26868846.html

Detta ska vara den rätta länken

• Svar på tråden "bulle nr 2 i ugn" -08
  • Axels och Annies mamma

Ang vinterjacka, har ju också BF i Maj så jag försöker nog ha mina vanliga jackor, det brukar ju inte bli så himla kallt här i Göteborg.

Vi har också börjar kika lite på vagn lutar åt en Emmaljunga Cerox med hårdlift. Är jättenöjd med våra Emmaljunga vagnar och så vill jag ha ett svängbart styre och en hårdlift.

Lev livet nu, imorgon kan det vara för sent!
  • Gabriella83
    potatis skrev 2007-09-17 22:11:34 följande:
    Gabriella83:På vilken/vilka?
    Ojojoj...den e ganska lång börja misstänka att jag e smått vagntokig ändå

Baby Travel Komfort Jogger
    Baby Travel kompakt Combi
    Teutonia Fun
    Teutonia prestige
    Teutonia mistral
    P o T...??Med syskoninsats
    Brio Nova
    Crezcent Classic
    Urban Jungle Combi Black
    Joolz Bloom Complete Kit
    Quinny Combi Freestyle 3XL
  • jaOmagen

hehe jo.. när man minst anar de, o sitter i gör den oxå =(

Moonis skrev 2007-09-16 08:11:00 följande:
    Nä, tyvärr har det varit sjukt här oxå. Jag är nog den som klarat mig bäst än sålänge tror jag men man bara går o väntar på att bomben ska slå ner.
  • jaOmagen

Jag funderar på phil & teds med syskoninsatts =)
    tycker dom verkar rätt smidiga...

Gabriella83 skrev 2007-09-18 08:52:32 följande:
    Ojojoj...den e ganska långbörja misstänka att jag e smått vagntokig ändåBaby Travel Komfort JoggerBaby Travel kompakt CombiTeutonia FunTeutonia prestigeTeutonia mistralP o T...??Med syskoninsats Brio NovaCrezcent ClassicUrban Jungle Combi BlackJoolz Bloom Complete KitQuinny Combi Freestyle 3XL
  • jaOmagen

jag mår inte bra idag, förkyld o så kräkdes jag på morgonen.. huva, fattar inte varför jag har juh kommit till vecka 15 nu o borde inte(enligt mig) må illa längre.... =/

missar ett par dagar av inskolningen eftersom Lillaskrutt inte e riktigtkry än.. men imorrn tror jag hon kan gå.. hoppas jag!
    synd o missa för mkt!

• Moonis
    Gabriella83 skrev 2007-09-18 08:52:32 följande:
    Ojojoj...den e ganska långbörja misstänka att jag e smått vagntokig ändåBaby Travel Komfort JoggerBaby Travel kompakt CombiTeutonia FunTeutonia prestigeTeutonia mistralP o T...??Med syskoninsats Brio NovaCrezcent ClassicUrban Jungle Combi BlackJoolz Bloom Complete KitQuinny Combi Freestyle 3XL
    Kan ge ett slag för både Babytravel jogger o P&T. Babytavel jogger är en suverän vagn till ett jätte bra pris. Lätt o smidig
    Teutonia fun är många nöjda med oxå har jag läst. Joolz Bloom är ju bara för cool
    jaOmagen skrev 2007-09-18 09:23:19 följande:
    Jag funderar på phil & teds med syskoninsatts =)tycker dom verkar rätt smidiga...
    Vi provkörde våran första gången igår o den är fruktansvärt smidig o skön att köra. Kommer bli kanon o sonen sitter jätte bra i den Det blev nästan bråk om vem som skulle köra den
    O sambon som försöker intala alla att han inte delar min hysteri för vagnar. Man märker ju det under promenaderna när man nästan får slita väck han från vagnen

Väntar bara på syskonsitsen nu som dom skulle skicka efter från Malmö, spännande
  • Moonis
    jaOmagen skrev 2007-09-18 09:24:32 följande:
    jag mår inte bra idag, förkyld o så kräkdes jag på morgonen.. huva, fattar inte varför jag har juh kommit till vecka 15 nu o borde inte(enligt mig) må illa längre.... =/missar ett par dagar av inskolningen eftersom Lillaskrutt inte e riktigtkry än.. men imorrn tror jag hon kan gå.. hoppas jag!synd o missa för mkt!
    Låter inte roligt Bara det inte är någon maginfluensa som härjar. Den sambon samåker emd till jobbet va hemma idag pga. magsjukaFundersam
  • Gabriella83
    jaOmagen skrev 2007-09-18 09:24:32 följande:
    jag mår inte bra idag, förkyld o så kräkdes jag på morgonen.. huva, fattar inte varför jag har juh kommit till vecka 15 nu o borde inte(enligt mig) må illa längre.... =/missar ett par dagar av inskolningen eftersom Lillaskrutt inte e riktigtkry än.. men imorrn tror jag hon kan gå.. hoppas jag!synd o missa för mkt!
    Usch!jag hade ett anfall för två veckor sen när jag låg o flåsade av illamående i ca 4 timmar o sen spydde i sonens potta men det var bara en gång!Så får hoppas att det bara händer en gång för dej med!

Moonis:vad kul med lite omdömen!Ja de vagnarna du nämnde hörde till mina favoriter Frågan e bara VILKEN man bestämmer sig för!Skulle vilja provköra dem allihop
    Sen gillar min sambo också vagnar..han ser lite ointresserad ut och suckar..men när man väl använder dem då ska han köra Men igår satt vi faktiskt och kollade lite på vagnar..-verkar som att han var lite sugen på Joolz Bloom...
  • Moonis
    Gabriella83 skrev 2007-09-18 10:14:46 följande:
    Det är just att bestämma sig som är det svåra Joolz Bloom ser jätte fräck ut som sagt. Lite synd att man inte kan klämma lite inann på den. Men ibland får man changsa
  • Gabriella83
    Moonis skrev 2007-09-18 10:54:21 följande:
    Det är just att bestämma sig som är det svåra Joolz Bloom ser jätte fräck ut som sagt. Lite synd att man inte kan klämma lite inann på den. Men ibland får man changsa
    Måste kolla på den lite till Den e verkligen snygg!
Svar på tråden "bulle nr 2 i ugn" -08