HårAvfärgning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Någon som har en aning vart man kan köpa det?!
Någon som har en aning vart man kan köpa det?!
Finns där de säljer hårfärg.
så det kan finnas på typ ica eller konsum??
jag har inte hittat något sånt medel tyvärr......har letat själv överallt så jag puffar väl då eftersom jag är värdo på att ge råd.
tänkte även fråga någon avfärgningsvan människa om man kan få rött hår när man avfärgar från brun?. Förlåt TS att jag var tvungen att fråga!
Coop, maxi, kicks osv brukar ha Garniers avfärgning.
Fast det sliter något enormt på håret.. Och man måste färga det igen efter. Det tar bort all färg, man blir taskigt blond..*L*
du kan göra blonda slingor men det kommer inte bli så ljust.
det måste göras stegvis.avfärgning ger ett rött/orange resutlat sen får man färga över det.kanske bäst att låta en frisör göra det..
Min syrra köpte på Åhléns. Det krävdes två avfärgningar och en blekning innan hon kunde visa sig ute igen, jösses vad vi skrattade
Hon var verkligen tokorange i huvudet!
Jag såg nåt på Kicks en gång, det fanns olika sorter för olika färg tror jag
Jag har sett på Kicks och H&M har jag för mig
hehe kanske bäst man får punga ut någon tusenlapp på frisören ifallatt
KÖP INTE AVFÄRGNING SJÄLV!!! JAG GJORDE DET .. BLEV JÄTTE-ORANGE.. SOM EN APELSIN UTAN ATT ÖVERDRIVA! Du kommer ändå behöva flera förpackningar ocg färg efter det och silverinpackning (bättre än silver-schampo) så det blir lika dyrt som att gå till frisör o då blir det bra med en gång .. Jag har även gått till frisör och gjort så jag vet ..