Shopping i Malmö?
Nån som har nåt bra tips på butiker eller gallerior i Malmö som är värda att besöka. Allt av intresse...kläder, inredning, smink...
Nån som har nåt bra tips på butiker eller gallerior i Malmö som är värda att besöka. Allt av intresse...kläder, inredning, smink...
HansaCompagniet och Hansagallerian - smink och kläder. Triangelns köpcentrum - diverse olika. Södergatan och Södra Förstadsgatan, från Stortorget och uppåt mot Triangeln är kantad av diverser olika butiker och utbud.
Oj, förlåt..... Klickade fel. Ville ha den i min favoriter för jag ska nämligen till Malmö imorgon. Hoppas många svarar!
cheap monday är kanske kul om man gillar det :)
Ska till Malmö 3 gggr nu i höst så jag behöver åxå massa tips!:)
runt davidhallstorg finns där en del småbutiker. Hela gågatan är kantad av olika butiker. Skomakaregatan och baltzarsgatan har en del små butiker.
Ciliaja; Ja" Just nu har de dessutom "värsta" rean där!! min dotter och jag har shoppat tills vi svimmade de senaste dgarna där...!
annars finns ju köpenhamn 100 kronor bort. Mycket att välja på där...
Cheap Monday. har dom en egen butik där eller vilken affär säljs dom i? Monki ska jag iaf gå till har jag tänkt. Vilken av de två butikerna är bäst?
Mm blir nog lite Cph åxå säkert. O där har jag verkligen noll koll på utbudet...så gärna tips om det åxå
Runt Lilla Torg - Skomakaregatan, Engelbrektsgatan runt, så finns det en del kul inredningsbutiker med lite udda saker.
Utländsk mat och kryddor hittar man i småbutikrna runt Möllevångstorget.
Nere bakom Centralen, i hörnet carlsgatan ligger David Design - som har fina saker både för hemmet och kläder.
Köpenhamn har så mycket. Gå inte bara på ströget utan gå på bakgatorna. Finns affärer överallt.
vet inte om butiken heter Cheap Monday eller nåt annat - rusar bara in utan att kolla skyletn...i vart fall ligger den vis Södertull, på höger sida ner innan bron , om du kommer från Gustav Adolfs Torg.
monkey finns ungefärt vid stationen i malö.. sen finns kitch vid davidhalls torg. har supersöta skor 2 för 200..
Ska du till Köpenhamn, så hoppa inte av på Huvudbangården utan fortsätt med tåget en station till, till Nørreport! Därifrån kan du promenera ner mot Strøget på härliga, lite undngömda gator med en MASSA härliga butiker! dessutom ligger de lite billigare i pris, då det är lite "off" turiststråket.
Kitch måste jag kolla in då låter det som:) Tack för alla tips! Nu har jag lite koll på vart jag ska ta vägen...men har ni mer tips så bara fram med dom:)
Ja den e rätt kul :) men de värsta är att man ser inte vad den ligger för det står inget å man ser inte det förens man e inne i affören :( lite tråkigt för de är en kul affär!