Inlägg från: HjärtePrinsen Filip06 |Visa alla inlägg
  • HjärtePrinsen Filip06

Nya goa vänner sökes, adopterad från alla världens hörn.

Vill gärna ha nya vänner som med är adopteade liksom jag,

Jag är född 1981
    Är adopterads från Indien /calcutta, våren 1983, kom till hemstaden Trollhättan.
    Nu mera bor jag i Skövde med min man och våran söta son Filip på 10½månad..

Vore kul o snacka me andra vuxna adopterade med barn och kanske träffas IRL...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥Filip♥¸.?°´¯) ♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:26:33:
    www.familjeliv.se/Forum-13-248/m26106242.html

Lista över
    Vart vi kommer ifrån
    Hur gamla vi är
    När vi adopterades till Sverige.
    Vart vi bor idag.
  • Svar på tråden Nya goa vänner sökes, adopterad från alla världens hörn.
  • HjärtePrinsen Filip06
    ingen mer adopterad här inne eller

• HjärtePrinsen Filip06
    Vietnammamma---> Mysigt,när är de dax?! funderar lite med på att adoptera våran nästa. men de får vi se. Ecuador kommer min kompis blivande sambo ifrån, hon har varit där nu i vår o sommar. kom nyss hem me deras gemensama barn. annars känner ja bara några få där ifrån.

ja var med i en adoptionsgrupp för vuxna aopterade i trestads området.  dvs Trollhättan, Vänersborg o Uddevalla. ja o min kompis startade den 1997. har funnits sen dess. nu vill ja starta en ny grupp här i skaraborg. jag är adopterad via AC...

Nu sitter ja uppe me våran son han små pratar lite.  ville nog sova mera han va så grining förut. så bytte blöja o myste lite me våran katt, Siri..      

• HjärtePrinsen Filip06
    Ja jag är ju rätt inne i adoptions verksamheten ja, Jag och (Puff 81) här inne, hade en vuxengrupp för bara adopterade i Trollhättan , Vänerborg och Uddevalla. alla var adopterade från alla världens hörn. vi har kvar den än, men min kompis har den, nu mera med en annan kompis till oss. de har i sin tur start en nu grupp åldern där är från 10 till 15 .. jag blev aktiv mera i vuxen ålder 1997 mer exakt. var på forum och seminarium rixträffar i STHLM många gånger..så adopterade vänner har ja gott om, vissligen inte här i Skövde men annars...MVH Hanna

Fagerholm ---> varför trodde du inte det?!

ja vi är ett gäng här inne verkar det som. ja känner endel som är adopterade här inne med. var med i en tråd men de är svårt o komma in som helt "NY" o börja snacka tycker ja, man blev inte sedd eller så.. lite tråkigt..

så derför öppnade ja en egen tråd får se om det blir bättre ...

loves my family
  • HjärtePrinsen Filip06
    hoo , va de börjar rassla till i tråden trevligt

Nu är jag o min man barnlediga, min godning är på sitt kortisboende över natten.. mer går o läsa på min sida kort mm.. kram Från Hanna i Skövde...

• HjärtePrinsen Filip06
    Hej skriver lite om mig tänkte ja fyll gärna i lite med..

Jag är född 1981
    Är adopterads från Indien /calcutta, våren 1983,
    kom till hemstaden Trollhättan.
    är angaskerad med AC ungdomsgrupper och vuxengrupper alla adopterade från alla världens hörn. Har haft den i 10år vilket jag o min kompis (Puff 81, adopterad från Peru) startade i samband med en stor rixträff uppe i sthlm.
    Så ja har många adopterade vänner i hela Sverige..
    Nu mera bor jag i Skövde med min man och våran söta son Filip på11 månader.
    Är utbildat barnskötare gick ut gymnasiet ett år senare så tog studenten 01.
    Min mamma adopterade mig o min lillasyster själv.
    Min syrra är 22år bor kvar i Trollhättan...

***Låt aldrig nån trampa på dig, stå för den du är***
  • HjärtePrinsen Filip06
    facebook nån mer här som har de, skaffade idag, fattar inte direkt mycket. men men..
  • HjärtePrinsen Filip06

tycker jag med, vet inte hur bara..

några me förslag??

• HjärtePrinsen Filip06
    Ja min son heter ju nått från Indien..

Filip Kumar Welander... tycker de passar bra på honom, vet en vuxen som är adopterad från indien som me heter Filip Kumar.
    tyckte de passade så bra till honom med så..

Idag har vi var varit hemma hela dagen iallfall jag, jim o filip har varit ute en sväng, men ja hostar så så jag orkade inte hänga med, Nu är Filip på tallkotten de skulle fira honom i efterskott där idag, hoppas de blir kul.

får väl se vad de blir för min egna del i morgon då hihihi..
    Då blir ju jag ett år äldre o inga rynkor, om de inte vill komma under natten vill säga hua vilken tanke haha...
    ***Filip mammas gosegris**
  • HjärtePrinsen Filip06
    Nericia---> Tack så mycket

ska lägga mig tidigt idag så ja orkar me att fylla år haha...
    ***Filip***
Svar på tråden Nya goa vänner sökes, adopterad från alla världens hörn.