• Goggo

Nya goa vänner sökes, adopterad från alla världens hörn.

Hej!

Jag kommer gärna med i denna tråd. Jag är Adopterad från Colombia och kom till Sverige 1981. Jag är 33 år gammal och har en son som är 5 1/2 månad. Vi bor i Göteborg.

• Goggo

Tackar för välkomnandet. Tycker det verkar en trevlig tråd det här. Jag är ju hemma nu och är mammaledig. Jag lyckas fylla mina dagar med en hel del göromål. Är vi inte hemma och donar så finns det alltid någon att åka och hälsa på. Tycker det är skönt och vara hemma och längtar inte tillbaka till arbetet ännu. Någon mer som är hemma och är mammaledig??

• Goggo

Filips mamma81- som sagt jag är såå dålig på datorer men hur lägger man till dig på facebook??? Kan inte, men om du kan så får du gärna lägga till mig i din. G

• Goggo

Hej på er allihopa!

Vi skall till Ullared imorgon, min sambo är ledig. Vi åker och lämnar sonen hos farmor i Varberg och sedan åker vi ett par timmar och shoppar. På em skall vi gå på bildvisning. Vi har tagit 6 månadrpoträtt på Armando så vi skall välja ut vilka kort vi skall ha. Lördag blir det födelsedagskalas. Kusinen fyller 8år och söndag skall vi nog till Helsingborg och titta på fotboll. Helgen är full av aktiviteter. Ni få ha en trevlig helg allihopa.

Filips mamma81- Förstår din oro. Operationer är aldrig roliga speciellt inte när det är ens barn som skall opereras. Hoppas att allt går bra. Hur länge kommer ni och bli där vet du det??

Svar på tråden Nya goa vänner sökes, adopterad från alla världens hörn.