Nya goa vänner sökes, adopterad från alla världens hörn.
Nu har jag fixat de, från denna listan till listan tråden och från listan tråden till denna.. 
ser de ok ut...
ja tycker de ser bra ut iallfall...
Nu har jag fixat de, från denna listan till listan tråden och från listan tråden till denna.. 
ser de ok ut...
ja tycker de ser bra ut iallfall...
hej OP gick jätte bra. för Filip de kändes skönt! 
Nu har jag en tröttis kille här. han vaknade föst 5.30 så nu vill han somna om lite skönt hihi.. så ja kan sitta lite här o dega. hur är de me er då??
just nu är vi hemma hos mamma i Trollhättan veckan ut vilket känns skönt..
kram Hanna
hej ser nya varje gågn ja kommer in hit så kul. o från indien med 

igår var ja med Skövde trådens mammor ute o åt o drack. hade så trevligt, de kan väl knappas bli dåligt me ett gäng tjejer som skrattar åt allt typ hahaha..
kvällen gick i ett tecken som blev många skratt i nämligen S E X prat. ja och sen våra älskade små troll såklart 

synd att vi bor runt hela sverige på ett sätt vore så kul o samla ihop oss o träffas IRL. hade säket haft super kul ihop.
vem vet  en göteborgsresa nån gång till Liseberg eller nått liknade sen ut o äta, är de ingen mer som har eller är med i adoptionsgrupper. nån som varit på rixträff i både gbg o sthlm?? de har ja ju varit o de va super kul verkligen... hoppas vi ses iallfall några som bor runt om här alltså VästSverige området...