Inlägg från: HjärtePrinsen Filip06 |Visa alla inlägg
  • HjärtePrinsen Filip06

Nya goa vänner sökes, adopterad från alla världens hörn.

Nu har jag fixat de, från denna listan till listan tråden och från listan tråden till denna..
    ser de ok ut...

ja tycker de ser bra ut iallfall...

Lycka är att ha en vän!!
  • HjärtePrinsen Filip06
    miababia-->hej o välkommen, va trevligt..

va händer i veckan kära folks haha..
    här har vi fullt upp möten träffar var o varannan dag..
    på lördag sticker vi hem till mamma en snabbis för att sen åka till Göteborg o ÖSTRA sjukhuset. min Filip är ju ett hjärtebarn..

detta går o läsa i mina  bloggar www.familjeliv.se/hem/filips_mamma81/blogg.php

och min egna tråd
    www.familjeliv.se/Forum-3-60/m24653167.html

Min sötnos i Aftonbladet.

www.aftonbladet.se/nyheter/article764796.ab

Livet blir alldrig som man tänkt sig...
  • HjärtePrinsen Filip06
    Nericia---> Hej! ja jag jobbar ju inte en men här är de fullt upp endå.. dagarna bara rinner iväg.
    jasså IVF håller du på med, de hade vi ju med i tankarna innan ja blev gravid..
    va har du för hund??
    vi har ju en tax Babbi och min mammas hund en dvärjchnauzer Julius..
    älskar verkligen djur ja vi har en katt med Siri..

Goggo ---> Välkommen till våran mysiga tråd

så kul me massa nya folk de hade ja inte tänkt haha. men visst de är super kul
    hoppas bara att vi håller tråden Levande..

kram Hanna

***Filip***
  • HjärtePrinsen Filip06
    Jag har ju haft adoptions grupper för vuxna o barn som är adopterad. levde väldigt mycket för detta åren 1997 till 2003 var på seminarier, rixträffar och annat inom adoptionscentrums logie.men u när filip har kommit har ja lagt de åt sidan tyvärr men ja kommer fortsätta me detta som är mitt intresse o ha mera adoptionsgrupper här om kring skaraborg, Nu är vi med i min sons handilapps föringen. 22q11..som sagt. inte lioka aktiv men börjar bli de mer o mer..ska ner till Göteborg nu i helgen på en sån stor rix träff...
    ***Låt aldrig nån trampa på dig, stå för den du är***
  • HjärtePrinsen Filip06
    a såg att ja redan hade skrivit om ungdoms o vuxen grupperna hahah

"var med i en adoptionsgrupp för vuxna aopterade i trestads området.  dvs Trollhättan, Vänersborg o Uddevalla. ja o min kompis startade den 1997. har funnits sen dess. nu vill ja starta en ny grupp här i skaraborg. jag är adopterad via AC..."
    ***Filip***
  • HjärtePrinsen Filip06
    Goggo---> jo jag är mamma ledig.. har en 1åring som sagt..
  • HjärtePrinsen Filip06
    Sussieluskan---> låter ju som vad ja ska göra med, vi åker till min mamma i Trollhättan på lördag sen åker vi vidare ju till GBG. sen till ons och därefter är vi hemma hos mamma igen hela vecka 44. min mamma är ju lärare så hon är ledig hela vecka 44 så..

Idag ska vi hämta hem Filip, från sitt kortisboende och sen ska ja börja på hjärt skola i kväll..här på sjukhuset i Skövde..

imorgon ska vi kasnke fika med skövde mammagruppen får se om ja orkar är lite små nere o tänker mycket inför OP på Östra nästa vecka då..
    ***Filip***
  • HjärtePrinsen Filip06
    Hej! idag åker vi ner till GBG först på rixträff med cath22 s medlemmar, ska bli intressant, sen ska vi till hotellet o sova där tills i morgon å i morgon läggs Filip In på ÖSTRA Sjukhuset. vi ska vara där som de är tänkt tills på onsdag.. inte så länge men om man nu sägaer att vi har leggat inne på olika sjukhus i 8½ månad allt som allt så..är 3 dagar inte nått

får se vad som händer o fötter, pappa Jim ska på fotboll i dag istället för o följa med på rixträffen.. IFK ni vet hahha...

åker från mamma i Trollhättan kl 9.30 kram på er...
    Filip är min solstråle dagarna i enda..*älskar*
  • HjärtePrinsen Filip06

hej OP gick jätte bra. för Filip de kändes skönt!
    Nu har jag en tröttis kille här. han vaknade föst 5.30 så nu vill han somna om lite skönt hihi.. så ja kan sitta lite här o dega. hur är de me er då??
    just nu är vi hemma hos mamma i Trollhättan veckan ut vilket känns skönt..

kram Hanna

livet är en saga för bra för att vara sann....
  • HjärtePrinsen Filip06
    ojoj här händer de mycket ser jag kul me nya besökare o skrivare. hur är de me er. jag o min man har varit o ätit på en favorit resturang i kväll. mangos heter den. ligger här i skövde.

vi har avlassning ikväll så. så gott i morgon ska ja gör mycket tre olika möten från 9 till 13.00 oo gissa om ja är seg efteråt...

har mycket pgr av Filip ..

har nya fina kort på mitt troll..

kram Hanna
    tack för att jag har så fina vänner....love you....
  • HjärtePrinsen Filip06

hej ser nya varje gågn ja kommer in hit så kul. o från indien med

igår var ja med Skövde trådens mammor ute o åt o drack. hade så trevligt, de kan väl knappas bli dåligt me ett gäng tjejer som skrattar åt allt typ hahaha..
    kvällen gick i ett tecken som blev många skratt i nämligen S E X prat. ja och sen våra älskade små troll såklart

synd att vi bor runt hela sverige på ett sätt vore så kul o samla ihop oss o träffas IRL. hade säket haft super kul ihop.
    vem vet  en göteborgsresa nån gång till Liseberg eller nått liknade sen ut o äta, är de ingen mer som har eller är med i adoptionsgrupper. nån som varit på rixträff i både gbg o sthlm?? de har ja ju varit o de va super kul verkligen... hoppas vi ses iallfall några som bor runt om här alltså VästSverige området...

*Älskar Filip*
  • HjärtePrinsen Filip06
    Hej!

Nu är jag o Filip själva hemma hos mamma hon ar åkt till jobbet, idag ska vi till stan o kolla lite äta lunch me Filips moster Emma tror ja de blir,
    Har redan packat tills i kväll då vi åker tillbaks till Skövde igen.

i helgen var jag först hos min mormor på hennes äldreboende, mina kusiner me föräldrar kom me dit, en överaskning har inte sett de på ett tag, den ena kusien hade inte ens träffat Filip så. Han kom nyss hem från en 5 månaders resa i asien me sin flickvän,Efter det var jag hos min kompis sen gick vi ut på butlers här i Trollhättan, THN inne ställe nr 1

Igår var vi på Julmarknad i Vänerborg de va mysigt, gammal mysig julmarknad me glögg o eparkakor på gamla sjukhuset. massa julmusik.
    Vi gick en såå skön promenad i vänerborg de va jätte fint väder, 2 + och solsken

sen åkte vi hem och slöade hittade inte å nått på EM och Kvällen.

nu ska ja snart äta lite frukost får väl se vad jag hittar..

ses snart hoppas jag

Kram Hanna o Filip...
Svar på tråden Nya goa vänner sökes, adopterad från alla världens hörn.