• Lovli

Försökt i lite mer än ett år Tråd Nr2

Här hänger vi kvar allihopa Skönt att ha några att prata och reflektera med! Stötta och gnälla med varandra

Kika gärna in i den gamla tråden och läs lite där om ni vill
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m21307924.html

• Svar på tråden Försökt i lite mer än ett år Tråd Nr2
  • Lovli

Jag får väl va försten in och jag roooopar efter mina tjejor!

• Lovli

hehe det va roligt att se att ni har hittat hit.. hoppas resten av gängen följer med också

• Lovli

sugarrusch- ja men det är ju rätt snart du har bim då!

jag vettifan när jag har det men det är väl runt den 14:e men denna gången så är det rätt kört tror jag.. har inte blivit nått 6 här inte..

• Lovli

Nä här har vi minsann inte hört nått alls..men vi tar det rätt lugnt nu här.. för psykets skull kan va skönt att slappna av lite ibland med.. nu när allla jag känner har barn eller är gravida så tänker inte jag låta det gräva ner mig utan då tar vi det lugnt här hemma istället och njuter av varandra!

• Lovli

jaha men det va ju typiskt.. men som du säger då kan man vänta lite till om man ändå väntat! Hoppas att dom ringer och ger er en tid innan då! Kram!

• Lovli

pidsi- usch va tråkigt!! jag säger som sootie hoppas bara det är en blockering!! jag ska hålla tummarna att det är så det är! Kram på dig gumman!!

• Lovli

pidsi- jaaa men det har jag hört nått om att det va nån som åkte till danmark.. men va skönt att han känner så då iaf! och det blir ju erat barn ändå! men jag ska verkligen hålla tummarna att det ordnar sig ändå för er!!

Hur går det för er andra? längesen man hörde nått nu.. själv väntar man väl på mensen någon dag nu i veckan!

Kram!

• Lovli

Hej hej allihopa! här skrivs det en del och jag är dåligt på de! får skärpa till mig! känns lite halvdeppigt men det kanske är vädret.. funderar på när det är våran tur..

Sugarrush- vi väntar med på att bli kallade till utredning..
    känns som tant röd är på g..

kram kram

• Lovli

sootie- usch va jobbigt!! va är endo..?
    hoppas att det gör över iaf!

sugarrush- grattis

Svar på tråden Försökt i lite mer än ett år Tråd Nr2