Försökt i lite mer än ett år Tråd Nr2
Hej alla vackra tjejer!!
Jo det är vell bm för min del med..runt den 7/9.. prickade äl denna månaden iaf, alltid något *s*
Hej alla vackra tjejer!!
Jo det är vell bm för min del med..runt den 7/9.. prickade äl denna månaden iaf, alltid något *s*
Hej tjejjor!
nu har jag änna varit borta länge... jobbat som en tok känns det som..
sootie: skumt ändå att ni behöver vänta så länge på svar... tycker det är dåligt omhändertagande.. sitter själva å väntar på att bli kallade till utredning.. å på deras sida så påstår de att hela utredningen brukar vara klar på 1 månad!
pidsi: tråkigt med proverna.. men ändå skönt att ni kunnat prata om donator å så.. hoppas ni inte behöver ta till det bara.. att de hittar något på hans fortsatta utredning.
Kul med bröllop... jag väntar på att killen skall fria, vi har ju vår 5 årsdag för förlovningen i dag...
Hej på er goa!
Mysig middag å bio, inget frieri men en bra kväll i götet.
Vi prata en del också.. min kille blir oftast tyst när jag tar upp detta med att vi inte blir med barn... fick veta att han känner som jag....att han tycker de e jobbigt med allas frågor om 'skall inte ni skaffa barn snart' eller en sån där typisk kill kommentar känns det som 'vet du inte hur man gör ellet *skratt*'
killar kan va bra elaka ibland...
lovli- ja uch, man bara går å väntar på brevet, vi borde bli kallade snart, blev remiterade 23juli, vilket innebär att vi skall få en tid innan 23 oktober... tycker man borde få tiden snart då ju!!
Men ni skulle gå i göteborg va?
sootie- vilka symtom har du på endo? min mamma hade det när hon var yngre(hon har tagit bort livmorden) funderar ibland på om jag har det med...
Uch, rääknade i dag och vi går in på 18:e försöket nu, 1½ år!!!
Det är så orättvist!!
lovli- Känns som om killar har svårt för det där, tror de påverkar ders manligeht på nå vis..
Ja det tycker jag att ni skall göra, annars är det ju oftast ett halvårs kö.
Var var det du bodde? hade för mig att det var i gbg området..hihi man blandar ihop=)
hihi...där ser man lovli ;)
närmare än man trodde*s*
tycker du skall ringa om vårdgarantin, du behöver bara åka till det här hemma el de 'vid havet' ;)
sootie - kul att du fick en tid..men synd att du måste göra titthål, men då kan du ju iaf få svar på om det är endo och hjälp därefter... hur är det med din kille, fått några svar på hans simmare?? eller har ni gjort det ännu?
Vi går i en annan stad, men om det blir tal om provrör så blir det på SU sa sköterskan jag prata med.. hoppas det går bra för dig gumman!
Lovlie - ja det ser inte bättre ut... men vi har inte går över de där 3 månaderna som vårdgarantin innefattar iaf, kolla remissen den är ju inskriven 23juli, men borde ju iaf få en tid... men till mig sa hon att de brukar klara att ge alla en tid innom tre månader så ni borde ju få en tid ni med snart med tanke på att du ringde i maj liksom...
Jag skall försöka hinna ringa i morgon, sov länge i dag å så hade jag en klipptid...så nu e man fin i håret iaf=D
lycka till sootie... undrar vart du skall=)?
Ja, jag var påväg å ringa..men så kände jag att jag vill inte va den däe 'jobbiga' patienten...fast jag borde det... mår piss just nu... 18månaders kris typ... har äl nu i dagarna, men det käns som om man kan skita i allt...kommer ju ändå inte bli något av det ju...
orkar inte det här.. man skall inte behöva kämpa ju *gråter en liten svätt*
uch... och så fick jag höra av mamma att dom var iväg igår å hjälpte min bonusbror och hans..håll i er, gravida flickvänn att handla sig ett hem på ikea..dom skall ha barn i december..ett 'one night'...men håret blev bra iaf.