• Helena 82

Sexigaste sms'et du har fått!??

Citera det absolut sexigaste sms'et du någonsin har fått!!! Som fått dig att få helt kåtslag!!

• Svar på tråden Sexigaste sms'et du har fått!??
  • Anonym (sexigafan!)

En kille jag höll på att bli tillsammans med skickade ett SMS som fick mig att nästan dö en förtidig död:

"Känner du hur hård min kuk är? Hur den sakta glider upp längs insidan av ditt ena lår? Hur jag sakta glider upp över dig, håller min ena hand stadigt om din nacke medan jag trycker in kuken i din hungriga fitta?......"

Tror ni jag var människa efter det?! Inte nånstans!

Det var typ 3 år sen jag fick det där SMSet och jag kommer fortfarande ihåg varenda liten punkt i det! Fan vad het han var/är!

• Anonym (L)

Ett par av mina favoriter som jag fått av sambon:

"Hej min lilla solstråle vad gör du? Hade jag varit ledig hade jag kommit och bundit fast dig vid cykelstället tagit ett stadigt grepp och knullat dig medvetslös. Men nu kan jag inte d jag måste jobba vi får ta d senare. Bosse hälsar till kotten puss på dig."

"Slapp Bosse på pannan ska du få om du dricker mer än 2 cider... Jag kan ju inte dricka så d känns fuskit men d gör ingenting jag fick en julkalender med choklad idag så jag e jättekåt. Ta d lugnt nu så du inte blir för full för då måste vakten knulla ut alkoholen ur dig och d gör väldigt ont, 500 liter rätt upp i mumindalen. Puss på dig syns snart *puss-smilis* "

Följande sms var ett av de första jag fick av honom efter att vi hade träffats... han jobbade i en annan stad i veckorna så vi kunde inte ses då.

"Om jag hade kunnat så hade jag sprungit hem istället för att lämna dig ensam och kåt. Men jag har d inte så lätt här heller. Bosse har varit flaggstång sen i söndags och här finns bara en snarkande jävla Jonny. D hade varit himmelriket om du varit här och snarkat istället."

• Anonym

Jag vill att du suger kuken och tar satsen öppet i munnen med tungan ute!

• fallen angel

jag vill ha dig ta mej nu!!

• Anonym

"Önskar jag fick ta dig bakifrån precis där du står och jobbar.. Du ser säkert en lämplig plats om du ser dig omkring. Tänk dig att du står bunden där.. Jag slickar dig till du är nära.. Sen står jag bakom dig med min k*k i handen och tittar på dig en stund medan du står där helt försvarslös.. Efter en stund går jag sakta fram.. Tar ett stadigt grepp om ditt hår innan jag knu**ar dig hårt tills jag tömmer hela satsen i dig.."

Fick av mannen två timmar innan han skulle hämta upp mig på jobbet. Jag kunde inte låta bli att titta mig omkring i arbetshallen

• Anonym (även nr 35)

"Mm shit, blir hård av tanken på hur du.. O då menar jag bara du, kan ta hand om min k*k (nyrakad just for u babe ) vill binda fast dig.. Egga hela din kropp med mina läppar och min tunga.. Vill leka med en dildo tills du skriker ut i orgasm för att sen fylla hela andra hålet med min k*k.. Släpper loss dig innan jag kommer så du kan ru*ka av mig tills jag sprutar över hela ditt underbara ansikte.. Miss u sexy.. Tokheta kyssar"

• Anonym

Är de bara jag som inte blir kåt av allt vulgärt jag läser här inne. Vem vill ha såna sms av sin sambo? Inte jag iallafall. Låter ju som ren porr utan känslor. Tar ett fast tag om ditt hår, sprutar över hela dig. hmm... Nej, där går min gräns iallfall...
    O då är jag inte tråkmåns, utan kan visst bli kåt av sms (brist på dom dock) Men inte de som skrivs härinne...

• Anonym (bunden?)

Är det bara jag som tycker att de flesta sms handlar om att binda kvinnan och spruta henne full med sperma? Inga killar som fått heta sms märker jag...

• Anonym

Jovisst har jag fått heta sms och jag är man. Jag håller med (bunden) förnedring går inte jag igång på. Mer i stil med när min fru skriver "Skynda dig hem, jag ligger nyduschad och naken i sängen och väntar på dig". Då blir det fart på mig, avboka eventuella möten, full gas hem.

Svar på tråden Sexigaste sms'et du har fått!??