När kommer höstkläder i butik?
Det är ju kallt nu och jag vill shoppa höstkavaj, stövlar och masa gossiga stickade tröjor men det finns bara sommarkläder i butikerna. När kommer egentligen hösrkläderna på vanliga kedjorna som HM och GT??
Det är ju kallt nu och jag vill shoppa höstkavaj, stövlar och masa gossiga stickade tröjor men det finns bara sommarkläder i butikerna. När kommer egentligen hösrkläderna på vanliga kedjorna som HM och GT??
det undrar jag med. så trisst o gå in på HM då de bara ahr sommarkläder jaa...
hoppas de kommer snart för på nätet kan man ju reda beställa dem ju.. o i katalogen..
Jag köpte en superfin vinterjacka på Jc igår. De hade fått in en hel deltycker jag.
Tjej 83 skrev 2007-08-28 13:31:04 följande:
Jag var och Shoppade lite idag. Jag tycker de flesta har fått in en hel del höst!
De har redan kommit in och mer kommer varje vecka som vanligt
Här är det fullt med höstkläder i alla butiker, alla de stora kedjorna typ Lindex osv också.
Det finns ju mest bara höstkläder nu vad jag sett, även om de inte är så värmande. Just höstkavajer får man nog tyvärr ta ur sin egen garderob, för kavajer har inte funnits så mkt senaste året alls. Sommarkläderna är ju utreade och de varmaste vinterkläderna har inte kommit in än. Höststövlar finns det massor av.
De har redan börjat ramla in. De flesta butiker har börjat sälja höstkläder nu.
Maddiss skrev 2007-08-29 19:42:44 följande:
Jag jobbar på Benetton på Nova Lund och vi fick in 300 kartonger med höstkläder för några veckor sen. Nu gäller det bara att packa upp allt!
Jag undrar när höstkläderna har VARIT hära, här är det bara VINTERKLÄDER nu... *suck*