cirkus skratt??
tänkte kolla om nån varit på cirkus skratt och vad tyckte ni om det? fick en biljet förra veckan och ska gå imorgon med min son på 4,5 år.
tänkte kolla om nån varit på cirkus skratt och vad tyckte ni om det? fick en biljet förra veckan och ska gå imorgon med min son på 4,5 år.
Vi var i fredags i Sävar...jo nog var det kul. Men dom höll på för länge. Började kl 18 och slutade 20.10. Jag har oxå en som är 4,5 år och hon tyckte att det var alldeles för länge. Kändes bra att man inte betalade mer än 50 kr för biljetten. Synd oxå att det inte var mer djur än 7 hästar och en liten hund som knappt syntes.
Hoppas ni gillar cirkusen!!
okej va var de mer för grejer? än hästarna och hunden?
vi ska gå här hemma i sundsvall imorgon, tror de bröja 7 måste gå förbi och extra kolla då tiden inte stod på biljetten.
ja jag får hoppas att sonen trivs där då, kanske man ska köpa med sig nåt gott till sonen då, eller sålde dom nåt gott där?
Det var lite luftakrobat, lindansare, clown, lååååång dam... Dom sålde popcorn o sockervadd. Sen var det godis o sånt oxå men det kollade jag aldrig på. Dom hade ändrat tiden från kl 7 t kl 6. Efter en timme är det paus....kanske 20 min lång. Vad betalade du för era biljetter???
vi fick biljetten av en granne, hon fick den när man köpte för viss mycke på ica så först tänkte hon tacka nej men sen kom hon å tänka på sonen min =) så den va typ gratis för oss =)
men d behöver man nog inte köpa med sig nåt när dom säljer där =) sonen vill se clownerna =) blir nog kul..