Inlägg från: Helen H 79 |Visa alla inlägg
  • Helen H 79

junibebisar -05, del 9!

hej svejs Ojoj, redan ny tråd.. var tar tiden vägen????

Nu är Jonathans lillasyster Olivia här
  • Helen H 79
    Tove H skrev 2007-08-29 14:01:50 följande:
    Nu hittade jag den nya tråden Wieeeee.Hoppas allt är bra med alla å STORT grattis Helen!
    tack tack
    Undara hur det går för Felixxmor?? Hoppas hon har sin bebis med nu
  • Helen H 79

hehe.. felixxmor har fått en liten kille förstog jag när jag var inne på hennes sida!!
    GRATTIS!!!!!

• Helen H 79
    majflickan skrev 2007-08-30 16:39:18 följande:
    Ja fick iaf skickat sidan till några.. Eller ni blev nog 3 stycken sen blev jag avstängd från o skriva i gästböcker o forum i 2 timmar för de tyckte jag spamma =(
    eeeh.. va???
  • Helen H 79
    Felixxmor skrev 2007-08-31 13:14:36 följande:
    Helen H 79 - Tack för länken till tråden!! Och tack för alla grattis i gästboken!!Nu är äntligen Felix lillebror här!! En liten Liam!!Snabb och "lätt" förlossning, tog ca två timmar. Var öppen 6cm när jag kom in. Men ack så ont det gör....
    häärligt!! Grattis igen
    Jaa, den smärtan.. HUA!!
  • Helen H 79

Hoppas ni får era jobb Men sjukt att de frågar om man ska skaffa fler barn..

• Helen H 79
    kajsa835 skrev 2007-09-03 21:08:38 följande:
    jo, jag får jobbet, ska skriva kontraktet på onsdag. tyvärr med sex månaders provanställning, och dom lär väl inte ge mej fast anställning en vecka innan bf kan jag tänka mej. och jag hade inte direkt nån bra andledning att komma med varför jag inte skulle vilja va provanställd. lite trist, men nu hoppas jag på höjd fp iallafall och behöver inte oroa mej för jobbsituationen mer, jag har jobb tills nästa bebis kommer iallafall ju.ja det är sjukt att det ska va så, allså det är så att de flesta faktiskt bildar familj. han fråga mej iof inget om fler barn men undrade om hur jag skulle gö om malkolm blev sjuk.jaja, jag är glad nu trots allt, det är förressten ett sömmerskejobb på ändringsskrädderi.
    vad skönt
  • Helen H 79

JCA.. vad kul! Närmare till jobbet nu då

• Helen H 79
    JCA skrev 2007-09-04 16:55:37 följande:
    Helen: Ja, precis. BETYDLIGT närmare! Det känns lite konstigt samtidigt... Och HUR ska jag säga det på jobbet i morgon?!?
    neej, det är inte lätt att berätta..
    Vad säger Maja om att du ska jobba där? Eller har du berättat för henne?
  • Helen H 79

Lugnt här det sista Antar att alla har fullt upp med sina 2-åringar??
    Här är det fullt ös mest hela dagen och fullt upp med två barn!! Nu sover dock båda 2 så man får passa på att andas...

~~Jonathan 050612 o Olivia 070821~~ Mina gullungar ~~
Svar på tråden junibebisar -05, del 9!