Inlägg från: Helen H 79 |Visa alla inlägg
  • Helen H 79

junibebisar -05, del 9!

Felixxmor skrev 2007-10-30 21:27:12 följande:
    Titta det gick!!!TACK!!!! Men bilden blev liten...
    klicka upp den i ditt galleri och markera den senn.. prova
    ~~Berikad med två underbara barn - Jonathan o Olivia!! ~~
  • Helen H 79
    Felixxmor skrev 2007-10-30 21:28:17 följande:
    Kan passa på att fråga när jag ändå e på G När du har med min text i en liten ruta som du gjort precis....hur gör man det då???
    klickar på det lilla A:et i högra hörnet..
    Felixxmor skrev 2007-10-30 21:29:59 följande:
    Hur menar du med klicka upp???
    I galleriet kan du ju förstora kortet genom att klicka på det... gör det först och senn den proseduren jag skrev innan
  • Helen H 79
    Felixxmor skrev 2007-10-30 21:39:19 följande:
    Jag måtte vara dum....ser inte hur jag kan förstora bilden.
    men när du är i galleriet och ser alla bilderna så kan du ju klicka på bilden så den blir större??

Den bilden du klistrade in här innan går oxå klicka på..
  • Helen H 79
    Felixxmor skrev 2007-10-30 22:18:49 följande:
    Nuuu fattade t.o.m jag Tack för ditt tålamod!!!!Detta e min charmiga juni"bebis"
  • Helen H 79
    majflickan skrev 2007-10-31 18:03:47 följande:
    Anton kissade för första gången på pottan för en liten stund sedan. Var precis vad jag behövde efter en jobbig dag. man blir så glad för det lilla ibland
    Kul

Alltså man märker verkligen att barn "väljer" vad de är intresserade av.. Jonathan har INGEN koll alls på när han kissar osv.. inte heller är han nånn hejjare på att pussla.

MEN han kan en hel del bokstäver, och nästan alla färgerna Så det är väll han intresserad av
  • Helen H 79

Här är det jättehärligt väder idag På fm var vi på promenad hela familjen.. LOVLEY!!!

• Helen H 79
    sandispandis skrev 2007-11-04 20:55:23 följande:
    HejE det någon här som vänt på bilstolen än? Jag vet att dom rekomenderar att vänta tills barnet är 4-4½år men det e ju så (förbannnat) trångt..Särskilt säkert e det ju inte heller eftersom man knappt ser ut genom rutan eftersom passageraren fram sitter så långt fram. vi har inte vänt än men har stora funderingar på det...sandra
    nej inte vänt här ännu.. Jonathan sitter fram så där är ganska mycket plats, men sitter han bak är det trångt!! Vi får väll se.. har svårt att tro att han ska kunna sitta bakåt till han är 4 år... han är så lång...
  • Helen H 79

OJ.. Här var det lugnt i tråden..
    Vad gör alla??
    Här har vi haft magsjka i helgen..BLÄÄÄÄ!! men nu är vi okej igen, men det tar ju ett tag att återhämta sig känner jag

• Helen H 79
    meh skrev 2007-11-13 19:39:48 följande:
    Usch, vad hemskt med magsjuka, Helen H, men skönt att ni är bättre nu.Här har jag börjat jobba igen, efter att varit sjuk i 3 veckor. Är lite jobbigt och jag blir fort trött fortfarande, men antar att det kan sitta i länge efter en lunginflammation.
    ser att det väntas tillökning GRATTIS!!! Här kommer syskonen på löpande band

Troll.. Hur är det hemma hos er nu? Tänker fortfarande mycket på er!

Ska bli kul att gå till BVC på 2,5 års kontroll nu.. Jonathan är stor.. säkert 95 lång o 16 kg
    Lillasyrran hänger på bra.. 3 månader nästa vecka o en vikt på 6,8 kg o 63 cm
  • Helen H 79
    Jessi74 skrev 2007-11-14 16:09:17 följande:
    Kul med syskon Meh! Grattis!Idag har Isabella skickats hem från dagis med ögoninflammation. Men jag märker inte mer än att hon är rödögd. Någon av era barn som haft det?
    ja, Jonathan hade det i våras när han gick på dagis.. han var alldeles varig i ögonen..usch!! Men det var bara att badda med ljummet vatten så gick det över av sig självt efter några dagar
  • Helen H 79

Hmmm.. AD-droppar ja.. Jag är hopplös.. glömmer ofta. Men när Olivia får vill Jonathan med ha så.. ibland får han

• Helen H 79

Kaviar-torsken ska jag prova Saknar lite lätta fiskrecept!!

• Helen H 79
    Jessi74 skrev 2007-11-28 21:42:47 följande:
    Isabella är inte så förtjust i grönsaker heller, jag tror att det är för hårt att äta rått. Gurka går rätt bra. Men hon älskar frukt och äter mycket av det så det känns som det räcker. Äter inte era barn frukt? Jag försöker lägga i grönsaker i maten man lagar, då går det ner lättare. T.ex. riva morötter i köttfärssåsen. Hon älskar oliver och kidneybönor!
    Jonathan ÄLSKAR frukt!! Och körsbärstomater Så c-vitaminbrist har han inte iaf..

Här snorar Jonathan igen.. *suck* det går bara runt runt.....
Svar på tråden junibebisar -05, del 9!