• Lisfadet

Bild på Eco tapet bloom 4343

Söker bilder på hem med tapeten från ECO som heter Bloom 4343.
    Den som är "svart" med stora blommor på.
    Tänkte använda den som fondväg tillsammans med vitt, men kan inte riktigt tänka mig hur det kommer att se ut. Trodde att den var mörkare än den var i verkligheten. Någon som vill visa?

www.eco.se

• Svar på tråden Bild på Eco tapet bloom 4343
  • Småtting

Det går väl att provtapetsera på Ecos hemsida, med fondväggar & allt?
    Det gjorde vi när vi valde, men det ger ju inte samma känsla som att se tapeten live.

• Anna Panna

Jag har den i vårt sovrum tillsammans med en svagt grå tapet - blev kanon och jag är supernöjd. Till detta har vi ekmöbler och en hemmagjord sänggavel i svart tyg.
    Har tyvärr inga bilder att visa men jag tycker det är kanon. Blir säkert snyggt med vitt till oxå.

• Lisfadet

Småtting: nej det blir ju inte riktigt samma känsla, men man får ju ett hum om hur det blir.

Anna Panna: Ja, det kanske är bättre med en bruten vit färg mot det grå hållet, så blir inte kontrasten så stark (fast jag gillar starka kontraster) Det har jag inte tänkt på! Tack!

• Anna Panna

Vi har vita tak- och golvlister till och jag tycker det är jättesnyggt med den brytningen.

• Tinkerbel

Hej! Jag har en fondvägg med den tapeten, dock har vi beiga väggar runt omkring. Om du vill se den ändå kan jag lägga upp en bild.

• Lisfadet

Tinkerbel: ja tack gärna!

• Johanna27

...under kategorin "husbygget", kanske jag skulle tillägga :)

• Lisfadet

Johanna27: Ja den är ju riktigt snygg! Det får bli den!

• Felicia6

Såhär ser det ut då vi har nytapetserat
    Tapeten brevid är den som "hör ihop" med fondväggen
  • Felicia6
    Johanna27 skrev 2007-08-29 14:43:09 följande:
    vi har den i hallen (om jag förstått rätt vilken du menar). Har bild i min blogg hemmahosjohanna.blogg.seVi har vitt till, snyggt!
    efter vi köpte våran sa elin larsson att ni hade den i nya hallen
  • carrolajn

jag har samma som felicia6 i mitt kök. tog också dom som hörde ihop. men de kan nog bli snyggt med vitt till också =)

• HeWe

Heeij.. Den tapeten e suupersnygg..jag har den i vardagsrummet med eco´s helvita tapet på resten av väggarna...kika in på min sida,  "hewe" i galleriet under "nya vardagsrummet 0702"

familjeliv.se/Hem/hewe/galleri.php

visst var de så du menade att du ville ha det.. Jag är iaf jättenöjd. Ha en fin dag..kram Helan.

• magizmaka

Jag har den tapeten tillsammans med vitt i köket. Bild finns i galleri. Älskar den tapeten.

• Felicia6
    magizmaka skrev 2007-09-04 19:54:06 följande:
    Jag har den tapeten tillsammans med vitt i köket. Bild finns i galleri. Älskar den tapeten.
    har ni vänt tapeten med flit?
    Nu blir jag osäker på vilket håll tapeten skulle va åt, jag trodde dom skulle va uppåt
  • HeWe

På en tapetrulle är alltid början på rullen uppåt..alltså man sätter ALLTID den oskurna delen uppåt o forstätter me varje del åt samma håll...osv. FlörtGlad

Felicia6 skrev 2007-09-04 19:56:18 följande:
    har ni vänt tapeten med flit? Nu blir jag osäker på vilket håll tapeten skulle va åt, jag trodde dom skulle va uppåt
  • Felicia6
    HeWe skrev 2007-09-05 09:38:36 följande:
    På en tapetrulle är alltid början på rullen uppåt..alltså man sätter ALLTID den oskurna delen uppåt o forstätter me varje del åt samma håll...osv.
    det var så vi gjorde o så jag har lärt mig, men blev osäker då jag såg att dom hade gjort tvärtom
  • Johanna27

Felicia6: SNYGGT! Vilken bra smak ni har!! :)

Svar på tråden Bild på Eco tapet bloom 4343