Barnmatstol på IKEA?
Någon som vet om dom säljer barnmatstolar på IKEA och vad dom kostar? Gärna om nån har bild på den också.
Någon som vet om dom säljer barnmatstolar på IKEA och vad dom kostar? Gärna om nån har bild på den också.
Kollat på Ikeas hemsida?
kolla just i madde o olivers galleri och dem har en vit som jag har jättebra
Dom har en superbra stol på IKEA som heter Antilop. Den kostar 99:- (gjorde iallafall när vi köpte den) Det går även att köpa till ett litet bord till den för 49:- eller 59:-.
Den vita i plast kostar 99 kr o sen kan man köpa en bricka till (som är hur bra som helst o näsan ett måste)
Vi har antilop den är kanonbra och kostar bara 99 kr det finns ett extra bord att köpa till 49 kr de kan jag verkligen rekommendera.
Petra i Kattland skrev 2007-08-29 22:14:17 följande:
Tack för alla snabba svar!
Det låter ju jättebilligt med 99 kr! Kanske värt att åka dit och kolla då?
Dom har även en som jag tror heter Gulliver, den är i trä och kostar 349kr och är jättebra. Tyvärr så tror jag inte att dom har någon dyna till den så vi fick köpa vår i en barnaffär, finns ett märke som heter NG baby eller något sådant och den passar perfekt ![]()
vi har den med, 2 st till och med
och är jätte nöjda med den.
Gi in på barnrum -äta - barn - o juniorstolar så får du upp antilop m.fl.
Antilop är verkligen bra. Barnet sitter stadigt och säkert i den. Den är lätt att ta med när man ska bort. Och med brickan kan de kladda o kleta hur mycket de vill
Glömde skriva att vi även har den vita för 99kr, den har vi alltid liggandes i bilen, bra att ha med sig när man åker bort, det är ju så lätta att ta av benen på den så den tar inte mycket plats.
De har fler sorter också t ex i trä, men jag håller med om att Antilop är bra. Lätt att ta med sig på resor. Använder den inne i duschen också. Lätt att flytta runt på, men väldigt stabil ändå!