• Anonym

Han har fått en knöl på snoppen!!!!

Vad kan detta vara? Min sambo gillar icke hår på paketet och rakade av sig allt. Igår upptäckte jag en knöl på skaftet på snoppen. Han hade inte märkt den själv. Den gör inte ont. Den är lite röd och väldigt uppsvälld. Han tror att det kan vara en inflammerad hårsäck då den sitter där håret fanns. Ser ut som en sån där fettknöl fast mycket större. Vad kan det vara? Ingen av oss har någon könssjukdom så det kan det inte vara men ändå? han har ju inte ont av det, men man blir ju orolig ändå

• Svar på tråden Han har fått en knöl på snoppen!!!!
  • Strömberg

Kolla upp det så slipper man oroa sig, är det så att de bara är en inflamerad hårsäck så vet man ju det men man ångrar ju sig om man har fel och inte kollat upp det!

• Anonym

han ska göra det men dock inte idag då han ska iväg på kryssning. stackarn. han är jättenervös. han har haft en sån inflammerad sak tidigare och fick jätteont. inte så kul att vara borta och få jätteont.

• Anonym

fler ideer vad det kan vara?

• Anonym

Min sambo gillar inte heller hår på paketet, o han har fått sånna knölat ett par ggr.
    Oftast om han har råkat raka mothårs. d  e säkert inget att oroa sej för.

• Anonym

Åh vad skönt att höra! Ja, inte att din sambo också får sådana men att det inte var så farligt... min karl rakar också åt fel håll. har sagt åt honom, men men.

• Anonym

Jag brukar kunna få inåtväxande hårstrån ibland, då blir det som en liten knöl som är lite irriterad. Har man tur kan man lirka ut det (vilket jag tror oftast går), annars får man gå och få hjälp...

• Anonym

ja den ser ut som en knöl. en liten kula under huden liksom. den gör inte ont men ser ut att göra ont. den är röd och uppsvälld. fy fan. tänk om det är någon sjukdom eller så????

• Anonym

den är ju hård och man kan typ "rulla" knölen.blä vad läbbigt det låter. kunde dock snaska på paketet så det kan ju inte vara så farligt hehe

• Anonym
    Anonym skrev 2007-08-30 10:07:55 följande:
    den är ju hård och man kan typ "rulla" knölen.blä vad läbbigt det låter. kunde dock snaska på paketet så det kan ju inte vara så farligt hehe
    tänk om, jag hade nå skit i munnen så det blir värre?????fan att man aldrig kan låta bli
Svar på tråden Han har fått en knöl på snoppen!!!!