Bästa overallen!?
Jag var inne i en butik som säljer Didriksons overaller, de sa att mn kan torka den i torkskåpet, men bättre om man inte gör det! Eftersom det är tejpade sömmar så kan det hända att de smälter. På låg värme är det ok.
Jag var inne i en butik som säljer Didriksons overaller, de sa att mn kan torka den i torkskåpet, men bättre om man inte gör det! Eftersom det är tejpade sömmar så kan det hända att de smälter. På låg värme är det ok.
Drickaback- är det Molo ni har?
mams2004
Jag såg på Teamsportia i Tyresö, sen finns det en butik på Kungsgatan bredvid Panduro som säljer.
I Vällingby ska det också finnas en butik, kan inte komma ihåg namnet just nu.
Den är trång i mina ögon. Var och provade den på mina barn som är ca 1m långa och väger ca 16kg. Overallen 110 satt precis, men jag gillade inte att den satt så åt kroppen. 120 var förstås lång i benen och ärmar.
Själv köper jag en Reima Tec till barnen att ha på dagis.Hemma ska de ha Molo jackor, och byxor har jag inte hittat ännu.
Jag tycker att det är viktigt att overallen är lätt och tål att torkas i torkskåp. Skönt att slippa oroa sig över ifall ngn skulle göra ett miss och stoppa overallen i torkskåpet på dagis.
Vilken fin!
Vart köper man sånna? Har aldrig hört namnet!