Inlägg från: vackrastarflow |Visa alla inlägg
  • vackrastarflow

Filmtips till tonåringar?

Gilbert Grape

Chocolat

10 orsaker att hata dig

Bring it on

• vackrastarflow
    Dino78 skrev 2007-08-31 12:53:47 följande:
    Nu har jag tänkt lite grann och här kommer några förslag:*Never been kissed*Tsatsiki*Järnjätten (tecknad men skitbra!)*E.T*Younghearts limited (kankse svår att få tag i?)*Shaggy dog (och i stort sett allt med Tim Allen med!)*Hook*Stuart Little*Föräldrafällan *Som hund och katt (såååå rolig!)*The Goonies (Döskallegänget)*Ghostbusters 1 & 2*Crocodile Dundee 1-3*Can´t buy me love*Narnia*Corrina, Corrina*A walk to remeber*Dr Doolittle 1-3*RV - Familj på väg*Shrek 1 & 2*Inspector Gadget 1 & 2*The Kid*Sky high*Jumanji*Roger Rabbit*Kalle och chokladfabriken*Spy kids 1-3*Dinotopia*Titta han snackar, Titta hon snackar oxå, Titta vem som snackar nu*Peter Pan (den riktiga spelfilmen med Jason Isaacs)*Gustaf 1 & 2*Beethoven-filmerna*Flintstones*Jönsonligan-filmerna*Skruva den som Beckham*Fullt hus 1 & 2*Rädda Willy 1-3*Big Daddy*Min tjej*Välkommen msr Doubtfire*Herbie*Johnny English*Uptown girls*Tvillingarna-filmerna (dom med Mary-Kte och Ashley Olsen)*Mitt liv som popstjärna*Spökhuset, The Haunted mansion med Eddie Murphy*BIG mEd Tom Hanks*She´s the man*Isprinsessan*En prinsessas dagbok 1 & 2*Clueless*Legally blonde 1 & 2*Chasing Liberty*Mean girls*Grease*Breakfast club*Girls just wanna have fun*Freaky friday*Sixteen candles*Pretty in pink*Dick (annorlunda tolkning om Watergateskandalen kan man lugnt säga!! )*Raise your voice*Tillbaka till framtiden-trilogin*John Tucker must dieEnd el av dessa är det kanske 15årsgräns på men ingen är "farlig" eller hur man ska säga. jag har sett alla dessa och kan rekommendera dom till ungdomar.Min hjärna kommer inte på fler nu
    tänkt LITE?!
Svar på tråden Filmtips till tonåringar?