• Mexxis

Resa ensam ospecad sista minuten?

Har semseter nästa vecka och funderar att på lördag ta en sista minuten till Mallorca.

Vågar man åka en sista minuten ospecad resa ensam? Någon som gjort det?

Någon som har erfarenhet från ospecade resor på Mallora? Borde man inte komma till ett skapligt hotell eftersom högsäsongen är slut?

• Svar på tråden Resa ensam ospecad sista minuten?
  • Mexxis

Ingen som har något råd till mig

• Gabriella S

Det är meningslöst att ge något råd, eftersom ospec. är ett lotteri. Det är ju lite det som är charmen med det! Om man har höga krav på sitt boende, så ska man inte åka så. Men om man nöjer sig med en säng att sova i, för att man ändå tänker vara ute större delen av dygnet, så går det ju alltid.

Jo, jag tycker att högsäsongen borde ha varit nu när skolorna har börjat. Så chansen är ju större i alla fall att få något bra.

• Sadie

Själv åker jag nästan alltid på ospec resor. Har ALDRIG hamnat på ett sunkigt hotell. Vet inte om jag bara haft tur, men så är det iaf.

• vänat

jag åk min kompis åkte ospecifiserat till mallcorca 1990 kom då på maljocs nyast och lyxigaste hotelle.

Även två andra tjejer kom på samma hoatell de rest dock från anna ort i sverige. Två perone vi bode granne med och lärde känna där på maljoca.

Sen har jag åkt ospecifiserat andra gånger med alltid med mycket lyckade resultat då det gäller hotell sandaderna. brukar dock alltid lägga på några hundra lappar 100-300kr för att garnaterat få durch och toa på rummet.

Lycka till!!

• Preciosa

jag har alltid kommit på bra hotell då jag rest med sista minuten, så du kan nog vara lugn...

Mamma älskar Jonelly
Svar på tråden Resa ensam ospecad sista minuten?