• Anonym (Löpar­n)
    Äldre 31 Aug 19:26
    2994 visningar
    9 svar
    9
    2994

    Duschar på jobbet

    Jag brukar springa till jobbet då och då, och duschar av mig innan jag börjar jobba. Ungefär vid den tiden är det städning av dusch och omklädningsrum, vilket utförs av kvinnlig personal. Oftast av en kvinna i 40-årsåldern någonstans från mellanöstern eller dylikt. Jag har aldrig orkat bry mig om att skyla mig för det andra könet, liksom alla andra karlar också svansar in och ut ur duschen. Städerskan surar i alla fall lika mycket där som i andra delar av byggnaden, och verkar fundera över någon avbruten karriär i mikrobiologi, ett förlorat hotellimperium eller nåt.

    Jag hade inte funderat mera på det tills jag märkte att hon faktiskt kikade. Inte på mig förstås, men på min kollega, yngre, snyggare, mera hår på huvudet, smalare, mera muskler och större kuk.

    (Inte för att det är så hemligt men jag vill inte hänga ut nån.)

  • Svar på tråden Duschar på jobbet
  • Anonym
    Äldre 31 Aug 19:39
    #1

    JAHA?

  • Anonym
    Äldre 31 Aug 19:47
    #2

    Ehh aha? hon kanske är mer intresserad av honom.. vem vet..

  • Anonym (!)
    Äldre 31 Aug 20:12
    #3

    Hon är väl människa även hon. Vem tittar inte på nåt snyggt när det bjuds? (och går hem och äter.)

  • Anonym
    Äldre 31 Aug 22:18
    #4

    förstår inte riktigt din poäng med det här forumet.

  • skuttm­ilf
    Äldre 31 Aug 22:36
    #5

    FÖrstår din frustation; jag hade blivit skitsur om en manlig städare hade kollat på min jobbarkompis i stället för mig. Hoppa ut ur duschen och kör en helikopter framför fejan på henne så lär hon nog glo om aldrig förr.

  • Anonym (Löpar­n) Trådstartaren
    Äldre 1 Sep 08:11
    #6

    En kompis tycker att det lutar åt sexuella trakasserier.

    Existerar förresten manliga städare på damernas?

  • Sanna Goding
    Äldre 3 Sep 18:13
    #7

    Jag skulle aldrig acceptera att det gick omkring en karl och städade i när jag ska duscha. Vare sig han glor på mig eller nån annan. Jag skulle klaga direkt. Fy vad äckligt!

  • civils­panare­n
    Äldre 4 Sep 14:30
    #8

    Viss förekommer det manlig personal. På flertal badhus så finns det skyltar om att det kan finnas "fel" personal i "fel" omklädningsrum.

    Själv så låser jag ett badhus när jag jobbar. Då ska vi traska igenom alla omkl rum och duschar. Visst försöker man (jag) att förvarna min ankomst på bästa sätt, men de har hänt att man klampat in i en bastu där folk inte hört en pga högt prat osv. Jag ser inget problem i det bara det sköts snyggt...

  • Lonely­girl
    Äldre 4 Sep 15:35
    #9

    Det är ju inte sexuella trakasserier om inte du eller den andre duscharen reagerar på det, vill ni inte ha henne där inne när ni duschar får ni väl be henne gå ut så länge...

Svar på tråden Duschar på jobbet