Inlägg från: EmmAhh |Visa alla inlägg
  • EmmAhh

Tupperware

Finns det några fler som älskar tupperware produkter? :)

• Svar på tråden Tupperware
  • EmmAhh
    Idlur skrev 2007-09-01 19:02:33 följande:
    Här har du en som är en riktig Tupperware nörd
    Härligt! Jag förstår dig.. är ju helt fantastiska produkter. Vilka produkter är du mest nöjd med?
  • EmmAhh
    Idlur skrev 2007-09-01 19:05:56 följande:
    Micro plus kannan är en het favorit hos mig just nu Själv?
    Vad använder du den till? Jag har bara den när jag smälter margarin typ, alltså inte så ofta..

Jag tycker om mini quick cheffen, den använder jag minst en gång varje vecka. Sedan är jag väldigt nöjd med avanti skålarna med lock. De kan man använda till allt möjligt, och blir knappt nå repiga av elvispen. :) Sedan är jag väldigt nöjd med många många fler produkter också :)
  • EmmAhh

N

Idlur skrev 2007-09-01 19:23:25 följande:
    ja quick sheffen är ju helt underbar Vad skulle man göra utan den? haha
    Ne ingen aning du ;) Hur överlever folk? Haha..
    När fastnade du för tupperware?
  • EmmAhh

Min mamma har alltid haft tupperware produkter och hon har nästan alltid varit nöjd med dessa. Men det var inte förän i våras när jag var på en demo som jag fastnade för Tupperware. Nu har jag nog lagt ner 1000kr i månaden på det. Illa ;)

• EmmAhh

Exakt! Det är beroendeframkallande! :)

Annicapanika: Vilka är dina bästa produkter?

• EmmAhh

Jag har sett den nya höst/vinter katalogen redan och i den finns de inte. Måste antagligen vara något de säljer i vissa perioder, eller så har de sålt dåligt av de och därför slutat sälja.

• EmmAhh

Har du beställt ur den amerikanska katalogen från nätet? Går det?

• EmmAhh

Jag är inte heller speciellt förtjust i Iso Duo.

Settet som avantiskålarna säljs i nu tycker jag är bra. Fast v 31-v34 hade de andra bra set med avnati också. Jag använder främst avanti 1,3L.

• EmmAhh

Ostkupan är bra! :) Jag har kvadraten..
    Men jag har faktiskt för mig att jag hört att mini quick chef är den produkt som säljs bäst i sverige.

Nästa vecka får jag konservöppnaren och några andra produkter. Jag har hört och sett att konservöppnaren är superbra. Inga vassa kanter ;)

• EmmAhh

Jag blir så tårögd av att hacka lök, därför är mini quick chefén bra! :)

• EmmAhh

Den ska ju användas bl.a. till ångkokning, hur går det till?

Svar på tråden Tupperware