Inlägg från: missfarsta |Visa alla inlägg
  • missfarsta

Bara fegisar som föder vaginalt!!

har aaldrig fött ...men jag tror väll att det inte handlar om hur ont man får...utan att man utför ett mirakel..och mman överlever...det är väll det viktigaste...ja vad vet jag...är väll det man tänker om man ska ha barn..inte att man ska vara tuff och cool...jag skaffar barn av kärlek och hur det än kommer ut så spelar det inte någon roll vilket hål den kommer ut i

• missfarsta
    Jomppelina skrev 2007-09-01 23:43:48 följande:
    Jo, men jag håller fullständigt med ärligt talat och jag tror inte ens att jag skojjar... skulle nog aldrig våga utsätta varken mig eller barnet för ett kejsarsnitt, inte planerat i varje fall! Tacka vet jag en vaginal förlossning, i de flesta fallen så inträffar inga komplikationer och man vet att när det är klart så är det klart. Huuu för att gå och invänta ett snitt. Jag beundrar kvinnorna som klarar det mentalt, själv hade jag gått sönder tror jag. Har tänkt på det där ibland när jag hör talas om kvinnor som vägrar föda vaginalt och som hellre FRIVILLIGT utsätter sig för ett snitt i tron att det är smärtfriare... huvva!! =O!
    jag kände någon kvinna i den by jag kommer ifrån och hon vägrade föda vaginalt..5 kejsarsnitt...det är fegt..anledningen vara tt hon vile inte förstöra "puppan" haha
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!