Inlägg från: idiblon |Visa alla inlägg
  • idiblon

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Yeah, right.

• idiblon
    siamusen skrev 2007-09-02 11:29:59 följande:
    Vad bra att du haller med
    Tja, väljer man snitt för att det är värre så är man ju knappast nobel utan korkad.
  • idiblon
    siamusen skrev 2007-09-02 11:35:07 följande:
    Nej, nej..det där har du ju missuppfattatMan väljer ju snitt för att man är villig att offra sig för sina barn, vilket man inte gör nâr man fïder vaginalt...det âr ju bara enn lyxförlossning där man inte behôver gôra sa mycket sjâlv.Vet man ju hur det gar i framtiden om man inte ens vill offra sig för sina barn
    Bullshit. (Jag är allergisk mot sådanthär.)
  • idiblon
    siamusen skrev 2007-09-02 11:40:08 följande:
    Kliar det eller far du utslag?
    Mest krypningar i kroppen och illamående, faktiskt.
  • idiblon
    siamusen skrev 2007-09-02 11:46:02 följande:
    Kanske gar att operera?Nej, men ärligt. Vet inte om du sett alla tradar och inlägg om hur de som snittas är fega/lata/bekväma etc. Detta är min variant av det.Fast pa riktigt sa tycker jag inte nagot av det âr bättre ân det andra och bryr mig inte om hur folk föder...finns ingen prestige i det alls.
    Jo, jag har sett dem. Jag har själv varit en dömande idiot förut, men ändrat mig efter att ha fått insikt i hur det faktiskt kan vara. Däremot så blir jag irriterad på ironisering som försöker vinna sympati, för på mig blir det motsatt effekt.
  • idiblon

siamusen: Jag förstår. Det är väl jag som läser in för mycket i varje sådanhär trådstart.

• idiblon
    siamusen skrev 2007-09-02 12:02:27 följande:
    Kanske det. Om man lâser mellan raderna i sandlade-tradar sa kanske man hittar nagot av vikt till och med Om man har tur
    Oh ja, det ska jag inte sticka under stol med att jag gjort!
  • idiblon
    Yggdrasil skrev 2007-09-02 13:01:44 följande:
    Men du, irriterad får du bli under "Irriterande". I sandlådan får du allt vara lite gladare annars får du en näve sand i nunan! Om inte en spade!!!Hej hopp, UPPRÖRDA och SERIÖSA och CHOCKADE kan vi väl vara på alla andra forum?:-P
    Jag blir irriterad var jag vill. Jag avskyr sandlådan.
  • idiblon
    siamusen skrev 2007-09-02 13:10:22 följande:
    Uppdaterat TS lite
    "Kul"
  • idiblon
    Yggdrasil skrev 2007-09-02 13:13:48 följande:
    hey! det var ju rätt coolt faktiskt. skulle aldrig kunnat tro att du är en vaginalfegis! respect!
    Hellre vaginal"fegis" än ks"wannabe".
  • idiblon
    siamusen skrev 2007-09-02 18:32:01 följande:
    Äsch..så sâger du ju bara Eller skriver.
    Jaha. Precis som att du bara startar en sådanhär tråd för att du har mindervärdeskomplex, I SÅ FALL.
  • idiblon
    siamusen skrev 2007-09-02 18:46:22 följande:
    Nej, jag lider av hybrisKliar ibland men oftast är det ok ändå.Eller lider och lider förresten...
    Jaha. Då förstår jag inte varför du valde ks!
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!