Inlägg från: AnneSophie |Visa alla inlägg
  • AnneSophie

Bara fegisar som föder vaginalt!!

acqila skrev 2007-09-02 22:26:53 följande:
    Jag blev helt galen när jag läste dena idiotiska text! Hur jävla dum får man  bli? Vi somkan föda vaginalt är dom som är modigt!!!

Ja ja, du får gäääärna intala dig det om det gör att du kommer över sorgen att behöva föda vaginalt snabbare.

Taking the long way around
  • AnneSophie
    siamusen skrev 2007-09-02 22:48:16 följande:
    Ja, det kan inte vara sa lâtt. Tycker inte vi ska vara sa elaka mot de som förr vaginalt, inte deras fel att de inte vågar. Alla kan ju inte vara en vinnare. Lixom.
    Sant! Du är så ödmjuk!

Jag har ju två snitt i varandra, för ett extra markerat ärr då såklart. Om jag blir gravid igen så funderar jag på om det nya snittet kan läggas vertikalt för att liksom göra en "thing" av det hela.

Kanske i form av ett "T" då i slutändan? "T" som i The Right Way.
  • AnneSophie
    Yggdrasil skrev 2007-09-02 22:51:39 följande:
    helt ok, men upprepar att jag ändå är modigast för jag har två akutsnitt.o kan tillägga att med tvåan var ja öppen 10 cm, men lyckades kontrollera mig såpass att jag bad om operation. detta för att lillasyster inte skulle känna sig mindre värd än storebror - jag genomled samma helvete för henne, på min ära!förresten tycker jag att de som föder väldigt snabbt lider brist på självkontroll.
    Snacka om att offra sig! *impregnerad*
  • AnneSophie
    Winnertaco skrev 2007-09-02 22:56:54 följande:
    Ja, vi som gjorde detta är helt klart BÄST! Vi VÅGADE välja det riskabla och livshotande alternativet!
    Man ska leva varje dag fullt ut som om den vore den sista! Carpe diem liksom.
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!