Bara fegisar som föder vaginalt!!
Jag fick ingen bricka - men jag fick barnsängsfeber!
Vilken hjältinna jag är!
Får jag vara med i Modiga Klubben?
Jag fick ingen bricka - men jag fick barnsängsfeber!
Vilken hjältinna jag är!
Får jag vara med i Modiga Klubben?
Jodå. Men det var akut, så det kanske inte räknas?
Phu. Blev lite orolig där...
Fanken oxå... Jag hade ju EDA innan de beslutade om snittet... Då fuskade jag ju... Och ATTANS om de inte satte in spinal under snittet också...
Får jag fortfarande vara med i tråden?
Ja, jäklar i min lilla låda! Det är jag!
(En liten stund tänkte jag ta fram min gamla Fiskars och klippa lite själv, så här några månader efteråt, bara för att få vara med i en annan cool klubb, men den här föreningen verkar trots allt vara lite hårdare. Har ni några skinnvästar med tryck på ryggen man kan köpa?)
Tja... jag vet inte... Hade vi varit som de andra mespropparna kunde man haft en stiliserad "öppen tio centimeter" med vingar eller nå´t, men vad VI skall ha....
Ett blixtlås?
Min sambo var alltför upptagen med att leka dr House (han kom inte ihåg namnet på dr Cox, så House fick duga) så han hann inte försöka flukta bakom skynket...
(aj, fan. EDA, spinal och SKYNKE!!!! Jag är nog inte så tuff...)
Nja.... Trots att min sambo VAR med så flirtade jag med narkosläkaren. (han var duktigt söt, det såg jag genom paniken)
Så JAG vinner!
Definitivt!
(MENAR DU att bedövningen inte tog? I så fall så vann du, fair and square och jag skall aldrig öppna munnen igen, so help me God! Ens på skoj.)
Ja, en valfri flagga är det MINSTA man kan begära. Men jag antar att jag får vara tacksam över den där isglassen jag lyckades tigga mig till på uppvaket.
Jag vet, jag är så jäääääävla mesig.
Det var dessutom deras SISTA isglass, så alla andra blev utan.
Jag kräktes inte ens.
*skäms*
(men det var en sådan där blaskig hemglass cola-isglass, så det var ju ingen lyxpiggelin i alla fall...)
Nu kom jag på ytterligare en sak som gör oss snittade lite tuffare än vaginalarna!
"Livets träd" - vi får inte se "livets träd"! Eller var det bara jag som får leva livet igenom utan detta?
Om man är snittad - blir det "livets stubbe" då?
Bah! Småsaker!
Utan snitt = ingen RIKTIG kvinna.
(Xtra + utan bedövning)