Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Nästa gång jag åker in för att föda barn tänker jag iaf ha med mig en macka in lindad i folie, en bricka och en flagga som man kan äta på uppvaket.

Å fira lite med sig själv...kanske tar och gör två mackor så den dementa tanten brevid som ropar hallllååååååååååå i flera timmar också har nått att tugga på!!!

• maria1978
    siamusen skrev 2007-09-26 21:47:29 följande:
    ja, klart den dementa tanten ska ha bricka!
    hon kanske tom kan dela bricka med mig...
  • maria1978

Det är ju klart.... det är ju självklart att vi snittade kvinnor offrar livet för att föda fler barn!!
    Ja...här ska ingen hud dras någonstans!!

• maria1978
    Essi73 skrev 2007-09-26 21:52:59 följande:
    Sport då.Sno ett barn, tryck in den och be kirurgen snitta ut den. Hög nivå
    Ja men det är lite sport...men jag måste ju vara sportig nog jag är adopterad och fölöst med snitt i en skummig gränd *mohhhaaaa*
    Essi73 skrev 2007-09-26 21:51:36 följande:
    Säg till i god tid innan så skall ja försöka klaffa framtida födelse/fåttelse på samma sjukhus. Då kan vi ha lägereld och sjunga Kumbaya. (Lägereld nämdes tidigare i tråden och jag är fortfarande on!)
    Ska säga till i god tid...för du lär nog skicka texten på Kumbaya... Kan bara en mening...men det kanske duger...
  • maria1978
    Essi73 skrev 2007-09-26 22:00:28 följande:
    Seriöst, du är en stjärna!! SÅ skall jag göra nästa gång, 48 veckor - WOW!!!
    Tycker jag med...Om 48 veckor funkar på dig...Å du tycker det är okey. Kan jag dra mig till att gå 49....bara någon annan lovar att gå 50 om jag tycker det är okey!!
  • maria1978
    Essi73 skrev 2007-09-26 22:02:12 följande:
    Maria1978, Ja men det är lite sport...men jag måste ju vara sportig nog jag är adopterad och fölöst med snitt i en skummig gränd *mohhhaaaa* *Lägger till dig på min lisat över Idoler*, men största elogen går till din biomamma som födde dig. !
    TACKAR OCH BOCKAR....
  • maria1978

Lite tyst från Essi73 kan det betyda att jag tagit platsen före Generad

• maria1978
    siamusen skrev 2007-09-26 22:18:45 följande:
    Min man är ful ocksa. Tänk pa vad jag fick ga igenom för att ens bli gravid
    *skrattar*
    Min man har dom sågat av båda käkarna på....det måste ju slå en ful man...min va dom tvungen att operera för att få fason på...
  • maria1978

Nu tar iaf jag mitt snitt och tar med min sågade man för att planera mer barn som skall födas med snitt...
    Godnatt....

Ica kassen av papper är ett tips!!

Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!