Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Bara fegisar som föder vaginalt!!

I sådana fall är jag en stolt fegis

När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • xxmeyaxx
    siamusen skrev 2007-09-28 22:02:40 följande:
    säger bara en sak:sjâlvspelande pianoMen vi gillar dig ända Meya..fästän du âr feg. Alla kan inte vara lika balla som vi lixom
    Men du, om man föder en självspelande piano, eller åtminstone TÄNKER på ett sådant,
    så borde man ju faktiskt vara rätt ball ändå?

Me like you to, siamus.
    När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • xxmeyaxx
    siamusen skrev 2007-09-28 22:03:15 följande:
    och alla stavfel var med mening för att se om ni hänger med...
    Ja, självklart är det med mening Det är ju tufft.
  • xxmeyaxx
    UngMorsa skrev 2007-09-28 22:02:49 följande:
    Du, Ts. Jag kan tala om för dig att det gör ont så inåt helvet att föda barn.Tro mig, jag har kläkt ur mig 2 st.Dessutom höll jag på att dö när min 1:a föddes pga. att han kom ut fel och jag förlorade över 3 liter blod. Lik förbannat så gjorde jag om du, så du ska inte snacka om att man inte tar risker. När 2:a barnet föddes fick jag en spruta direkt efteråt för att livmoderna skulle dra ihop sig snabbare för att inte RISKERA att samma sak hände igen.IN YOUR FACE!By the way, hoppas att du bara är någon som sitter hemma och har tråikgt. Någon som vill provocera folk..
    *viskar* psst.. kolla vart tråden ligger..
  • xxmeyaxx
    siamusen skrev 2007-09-28 22:07:37 följande:
    Självklart. Och du kan fa bli medlem i vilket fall som helst om du lovar att tänka pa pianot!
    Jag lovar! På hedersord. *håller handen på hjärtat*
  • xxmeyaxx
    siamusen skrev 2007-09-28 22:14:24 följande:
    fast du kan vâl spricka lite för syns skull?
    *kan inte låta bli att le..*
  • xxmeyaxx
    siamusen skrev 2007-09-28 22:14:50 följande:
    Glöm inte bilden!
    Men självklart. Ska skriva ut den och lägga den i min plånbok.
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!