Inlägg från: jtoao |Visa alla inlägg
  • jtoao

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Jag är ju lika COOL som dig!!!!Kyss

siamusen skrev 2007-09-02 01:06:46 följande:
    2 snitt och jag var med bada gangerna
    I varje trångt utrymme så växer det snart en svamp!
  • jtoao

Nu och intressant variant... får man inte skitungar då?

TheHoff skrev 2007-09-02 09:32:58 följande:
    Jag och min fru tyckte ochså att det var fegt att föda vaginalt...så vi bestämde oss för att föda analt.
  • jtoao

Jag har lix oxå två akutsnitt  Cool  Är såklart en sjukt bra förälder!!

Yggdrasil skrev 2007-09-02 09:56:55 följande:
    tjohooo - äntligen någpn som vågade säga det alla innerst inne vet; RIKTIGA kvinnor, urmödrar, amazoner - föder såklart med snitt. pust, pust, flås, kryst, bebis är såklart inte att jämföra med karva, karva, skära, bända, slita, dra, bebis, sy, sy, sy.MEN kära siamus, en sak får jag nog påpeka. coolast av alla är vi akutsnittade och coolast av de coolaste är jag som har TVÅ akutsnitt bakom mig. Ett vid 7 cm öppen och ett vid 10!Då blir det liksom BÅDE bajs, blod OCH stora kniven!Jag skulle dessutom dra det hela lite längre. Jag är en lite BÄTTRE mamma än de som bara ploppat ur sig barn och sedan inte behövt gå krumryggade och vara rädda för att hosta. De har liksom inte varit beredda att ta lite smärta!Nej, hejja mig och några till - vi är f-n riktiga kvinnor!
  • jtoao

Jag följer med jag fick inte heller fika!!

Mandi74 skrev 2007-09-03 01:07:21 följande:
    Jag kan hänga med, dom är skyldig mig en fika och en flagga! Få alla andra vill jag oxå ha...
  • jtoao
    Mamasnest skrev 2007-09-03 13:19:00 följande:
    Jag besällde gravad lax till middag och fick det. (Nämner inte att jag födde på midsommarafton och att de hade buffé på Patienthotellet) Kom även på att jag besällde gravad lax med 2:an  och fick det då med. (Håller även tyst om att hon är född på lucia och de hade julbord på hotellet).
    Vad du passar på då!!!
  • jtoao

Jag har hängbuk, bristningar och två snittärr som inte är vackra nån av dom.. jag bara måste vinna nu!!

• jtoao

Passa dig nog annars tar jag en bild och länkar den till din sida och så får du dras med bilden!!

siamusen skrev 2007-09-03 18:32:23 följande:
    Har du understöd för det du sâger? Aftonbladet eller nagon annan säker kâlla? Länk, tack!
  • jtoao
    siamusen skrev 2007-09-03 18:34:58 följande:
    nu tycker jag nâstan att du är taskig, men du är vâl avis som alla andra kan jag tro.
    Generad erkänner... men jag tycker verkligen att jag platsar på toppen...kan vi dela??
  • jtoao

Vilka är det som får vara med då? Ingen osnittad hoppas jag...och ingen utan bristningar??

siamusen skrev 2007-09-03 18:37:44 följande:
    ok..fast vi börjar bli manga hâr uppe nu.
  • jtoao

Dåså..nu ska jag släng isäng huliganerna

• jtoao

Inga träd här heller och jag var vaken...fan no blir jag sur det har jag inte ens tänkt på Skrikandes

Emeles skrev 2007-09-12 12:10:23 följande:
    Nu kom jag på ytterligare en sak som gör oss snittade lite tuffare än vaginalarna!"Livets träd" - vi får inte se "livets träd"! Eller var det bara jag som får leva livet igenom utan detta?
  • jtoao

*håller med*

Jag behöver verkligen en cykel och ist för två för två barn  så tar jag en cukelkärra och en cykel... korgen skiter jagi!

siamusen skrev 2007-10-02 18:09:42 följande:
    Ja, vi ska fan kräva en cykel var med korg tycker jag!
  • jtoao

Det är inte ett problem för det är ju bara dom som pallar ett snitt som förtjänar en!!

Mamasnest skrev 2007-10-03 21:29:45 följande:
    Jag tror att det här med cykel är som med babykit på BB, något man hör talas som men aldrig ser skymten av. Varför ska de luras så, nu vill ju alla skaffa barn om det kommer ut att man kan få en cykel också.
  • jtoao

jag som alltid trott att framfall hänger och sladdrar runt knäna...

• jtoao

Jag kan gå med på en bobbycar men den mellan knäna så kan framfallet lixom vila på den och slipper blir smutsigt och infekterat..

Mamasnest skrev 2007-10-03 21:59:21 följande:
    Med ett hängande framfall kan man ju behöva en cykel att transportera sig, borde inte de som föder vaginalt också få en då? Eller åtminstone en "Bobbycar" som tröstpris?
  • jtoao
    Generad Åhh tack det är så sällan någon uppskattar min visdom *rörd*
    siamusen skrev 2007-10-03 22:31:38 följande:
    Du är sa vis du jtoao!
  • jtoao

Hmm antingen har du missat nåt(sandlådan??) eller så är du grymt avundsjuk och det med all rätt, men kämpa på ta steget nästa gång och be verkligen om det där snittet!!  Sedan kan du få vara med oss coolt, tuffa och perfekta mammor som är värda en cykel med tillbehör!!

sommartjej skrev 2007-10-05 07:37:13 följande:
    Sitter här och är helt chockad över den här tråden. Det är väl s-t samma hur man FÖDER barnen, huvudsaken är väl att barnet mår bra och är välskapt, eller??Själv så födde jag vaginalt båda gångerna och det är jag glad över. Det finns ju "häftigare" känsla än när man känner den styrka man kan hitta för att få ut sitt barn. Min första förlossning tog 35 timmar, och JA... jag skrek efter 32 timmar att jag ville ha snitt, men jag är glad över att dom pushade mig till att fortsätta kämpa. Varför vill man egentligen ha snitt om det är att sätta sig själv och sitt BARN för onödiga risker??Det är väl en sak om man inte kan föda vaginalt.... men annars ska man väl föda på "vanligt" sätt..
  • jtoao

Men kära du !! Alla färger går bra... kolla bara med fl kompetensen om det är inne med rosa för pojkar eller flickor just nu, det svänger ju rätt fort..  Jag vill ha en limegröööön...är en stor sucker för limegrööönt...

Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!