Bara fegisar som föder vaginalt!!
Jag är ju lika COOL som dig!!!!
Jag är ju lika COOL som dig!!!!
Nu och intressant variant... får man inte skitungar då?
Jag har lix oxå två akutsnitt Är såklart en sjukt bra förälder!!
Jag följer med jag fick inte heller fika!!
Jag har hängbuk, bristningar och två snittärr som inte är vackra nån av dom.. jag bara måste vinna nu!!
Passa dig nog annars tar jag en bild och länkar den till din sida och så får du dras med bilden!!
Vilka är det som får vara med då? Ingen osnittad hoppas jag...och ingen utan bristningar??
Dåså..nu ska jag släng isäng huliganerna
Inga träd här heller och jag var vaken...fan no blir jag sur det har jag inte ens tänkt på
*håller med*
Det är inte ett problem för det är ju bara dom som pallar ett snitt som förtjänar en!!
jag som alltid trott att framfall hänger och sladdrar runt knäna...
Jag kan gå med på en bobbycar men den mellan knäna så kan framfallet lixom vila på den och slipper blir smutsigt och infekterat..
Hmm antingen har du missat nåt(sandlådan??) eller så är du grymt avundsjuk och det med all rätt, men kämpa på ta steget nästa gång och be verkligen om det där snittet!! Sedan kan du få vara med oss coolt, tuffa och perfekta mammor som är värda en cykel med tillbehör!!
Men kära du !! Alla färger går bra... kolla bara med fl kompetensen om det är inne med rosa för pojkar eller flickor just nu, det svänger ju rätt fort.. Jag vill ha en limegröööön...är en stor sucker för limegrööönt...