Inlägg från: Moomin |Visa alla inlägg
  • Moomin

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Alltså, jag vill ju så jädrans gärna ha den där brickan med äppeljuice, en torr korvmacka och flagga. Det är ju den som är hela grejen!!!!

Om ni sen kallar mig en liten fegis så får de står för er! Men jag fattar inte inte ur man kan vara så elak att man ser ned på någon bara för att hon gillar korvmackor.

• Moomin
    siamusen skrev 2007-10-04 13:27:42 följande:
    Tror du grisarna tycker det är skoj med korvmackor?
    Jag vet inte. Jag har inte tänkt på det. Jag visste nämligen inte att det delades ut korvmackor i lagårn efter att kultingar fötts. Får suggorna äppeldricka också?
  • Moomin
    siamusen skrev 2007-10-04 13:34:57 följande:
    vet inte faktiskt...fast jag är övertygad om att grisarna skulle vara smarta nog att föda med snitt om de kunde sa de skulle slippa äta upp sian kusiner lixom.
    ahhh kanske det. Fast grisarna kanske ber om ost istället?

Förresten tycker jag att ni som fött med snitt på sjukhus oxå är ena riktiga fegisar. En riktig kvinna föder hemma av egen kraft och utan smärtlindring. Så nästa gång tycker jag att ni sätter er hemma i soffan och tar kökskniven och helt enkelt plockar ut ungen när det är dags. DET ÄR MINSANN MOD i mina ögon.
  • Moomin
    siamusen skrev 2007-10-04 13:46:08 följande:
    vem har sagt att vi använde smärtlindring?
    Ingen faktiskt...i min enfald fick jag bara för mig att man på alla sjukhus bedövade innan man skar upp magen. Men så är jag ju lite pantad oxå.
  • Moomin
    siamusen skrev 2007-10-04 13:52:16 följande:
    kan hända âven den bästa*styrkekram*
    Åh tack, det känns mycket bättre nu.

Nu skall jag gå och tvätta bort mysrester från min soffa.
  • Moomin
    siamusen skrev 2007-10-04 17:00:34 följande:
    Mysrester pa soffan Sant här vill jag ju inte veta!
    Näää jag vet...fast jag lurades bara eftersom jag tycker att det är ett så härligt ord "mysrester" som jag gärna använder.

En liten tanke som slog mig bara...om det är mycket coolare, tuffare och modigare att låta en doktor plocka ut ungen ur magen så måste det ju dessutom vara astufft att också låta en vitrock stoppa in den. Har ni tänkt på vilka bortskämda sopor alla är som Myyyyyyser in bullen i ugnen?

Nej om man inte är en liten bortskämd fegis så lägger man upp sig i gynstolen och låter doktorn plocka ut ägg och befrukta för att sedan stoppa in igen. Eller hur? Lite smärta måste man ju tåla?
  • Moomin
    mickans skrev 2007-10-05 10:23:29 följande:
    Jag gillade oxå utrycket, mysrester fick mej direkt på tankar om chipps smulor och choklad flagor .Man borde verkligen på chipps å choklad i stället på BB....hmmm!?!??Självklart borde ni med snitt få en cyckel ni som kan syckla inom en nära framtid menar jag. ja menar förr fick vi som fött vaginalt låna en gummiring att sitta på...vad är skillnaden?!??
    Visst borde man få en massa goa grejer och inte äcklig sjukhusmat. Själv skickade jag ut maken till McDonalds så fort jag kunde. Har jag klämt ut en fotboll är jag ta mig fan värd en Big Mac och co med extra mycket pommes och läsk.
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!