Inlägg från: Blåbärspaj |Visa alla inlägg
  • Blåbärspaj

Bara fegisar som föder vaginalt!!

jag bad minsann om att inte bli sövd när jag opererade bort blindtarmen-narkos är för TÖNTAR!

• Blåbärspaj

Kommer ihåg en barnbok med filurer med stora fötter som födde genom ÖRAT!har nån testat?kroppen är ju rätt fantastisk så jag tror att det fysiskt sett är möjligt.Funderar på det, men tror ni öronen börjar hänga efteråt?

• Blåbärspaj
    mickans skrev 2007-10-05 11:49:41 följande:
    Tror du inte de klarade det pga sina stora fötter då??
    Hm, där sa du nåt.Kan va.Men jag har ju faktiskt skostrl 38-39 ibland, de räknas väl nästan som stor i tjejstorlek?Im gonna make it!Sa det åt bm idag men hon tittade konstigt på mig, sen förde hon mig till en liten bur med vadderade väggar..
  • Blåbärspaj
    siamusen skrev 2007-10-06 20:32:18 följande:
    Tror du att hela livet är ett rosa fluffigt Barbiemoln eller? Dags att vakna upp och bli vuxen (dvs snittad).
    Va?hela livet är väl som ett rosa barbiemoln?
  • Blåbärspaj

Så länge snitten sker utan bedövande medel kan ni skryta, annars är ni bar afega kvinnor allihopa.Min mormor snittade minsann sig själv.PÅ vinter, ute,3 meter snö och 25 mil till närmsta sjukhus, sa jag att det var uppförsbacke?!

• Blåbärspaj

Ja,barfota!Doh, vad trodde du? Fötterna fick hon nästan amputera sen pga kallbrand.
    Tarmarna som hängde ut efter snittet slängde hon upp på axeln tills hon kom till sjukstugan.

• Blåbärspaj

Nej jag ska föda om en månad, och som jag skrivit tidigare ska det ske genom örat.

• Blåbärspaj

Då startar jag upp en ny tråd för o se om det finns nån som är likvärdigt lika mkt riktig kvinna som mig! ;D

• Blåbärspaj
    siamusen skrev 2007-10-06 22:17:24 följande:
    ja: jag.Läste du inte min snitt-story här ovan?
    Hm ja,men jag är lite tveksam ändå..Morakniv användes ju ändå inte?..

Det där med ungen som drog upp tröjan o blottade din mage,mamasnest,den var ganska bra..
  • Blåbärspaj

Jag tycker det är modigt att skaffa barn med en som är nästan lika konstig och rubbad som en själv....hur ska ungen bli liksom?Man bävar...

• Blåbärspaj

Om mitt barn inte beter sig udda o konstigt kommer jag bli misstänksam..

• Blåbärspaj

Jag föreslår att alla karlar på sjukhus medan kvinnan blir förlöst måste genomgå omskärelse.Det gör ju lite ont iaf.Vi ska sitta brevid o fota.

• Blåbärspaj

är det så dåligt att ha en omskärd man?förutom att han kanske blir känslig i snorren då.jag hade en engång som var det och han kunde inte sova naken,jag som älskar att sova naken!tur att jag bytte.. :P så ja..det kansk einte är ås bra ändå rå...

• Blåbärspaj

sitter du fortfarande siamusen och framhäver din livmoder? ;p

Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!