Bara fegisar som föder vaginalt!!
jag bad minsann om att inte bli sövd när jag opererade bort blindtarmen-narkos är för TÖNTAR!
jag bad minsann om att inte bli sövd när jag opererade bort blindtarmen-narkos är för TÖNTAR!
Kommer ihåg en barnbok med filurer med stora fötter som födde genom ÖRAT!har nån testat?kroppen är ju rätt fantastisk så jag tror att det fysiskt sett är möjligt.Funderar på det, men tror ni öronen börjar hänga efteråt?
Så länge snitten sker utan bedövande medel kan ni skryta, annars är ni bar afega kvinnor allihopa.Min mormor snittade minsann sig själv.PÅ vinter, ute,3 meter snö och 25 mil till närmsta sjukhus, sa jag att det var uppförsbacke?!
Ja,barfota!Doh, vad trodde du? Fötterna fick hon nästan amputera sen pga kallbrand.
Tarmarna som hängde ut efter snittet slängde hon upp på axeln tills hon kom till sjukstugan.
Nej jag ska föda om en månad, och som jag skrivit tidigare ska det ske genom örat.
Då startar jag upp en ny tråd för o se om det finns nån som är likvärdigt lika mkt riktig kvinna som mig! ;D
Jag tycker det är modigt att skaffa barn med en som är nästan lika konstig och rubbad som en själv....hur ska ungen bli liksom?Man bävar...
Om mitt barn inte beter sig udda o konstigt kommer jag bli misstänksam..
Jag föreslår att alla karlar på sjukhus medan kvinnan blir förlöst måste genomgå omskärelse.Det gör ju lite ont iaf.Vi ska sitta brevid o fota.
är det så dåligt att ha en omskärd man?förutom att han kanske blir känslig i snorren då.jag hade en engång som var det och han kunde inte sova naken,jag som älskar att sova naken!tur att jag bytte.. :P så ja..det kansk einte är ås bra ändå rå...
sitter du fortfarande siamusen och framhäver din livmoder? ;p