Inlägg från: mickans |Visa alla inlägg
  • mickans

Bara fegisar som föder vaginalt!!

jag kan säga att jag har blivit upplyst, jag har från å med nu sett ljuset...kan inte riktig sätta fingret på det...

Jag har åkt på en räkmacka, och i min ovisshet så har jag haft mage att gnälla över verkar och sprickor och förstoppningar....*förlåt*..nu skäms man verkligen....

• mickans
    Moomin skrev 2007-10-04 14:21:50 följande:
    Åh tack, det känns mycket bättre nu. Nu skall jag gå och tvätta bort mysrester från min soffa.
    Jag gillade oxå utrycket, mysrester fick mej direkt på tankar om chipps smulor och choklad flagor .

Man borde verkligen på chipps å choklad i stället på BB....hmmm!?!??

Självklart borde ni med snitt få en cyckel ni som kan syckla inom en nära framtid menar jag. ja menar förr fick vi som fött vaginalt låna en gummiring att sitta på...vad är skillnaden?!??
  • mickans
    Blåbärspaj skrev 2007-10-05 10:53:50 följande:
    Kommer ihåg en barnbok med filurer med stora fötter som födde genom ÖRAT!har nån testat?kroppen är ju rätt fantastisk så jag tror att det fysiskt sett är möjligt.Funderar på det, men tror ni öronen börjar hänga efteråt?
    Tror du inte de klarade det pga sina stora fötter då??
  • mickans
    siamusen skrev 2007-10-05 08:56:49 följande:
    det har jag ju skrivit: för att man är modigare. Stod it TS till och med. Men, som tröst för dig som födde vaginalt sa kan jag bara sâga att det âr aldrig fôr sent för snitt...kanske vid nâsta barn?Har du tur far du problem med blindtarmen sa du far öva lite innan
    Jag funderar skarpt på att skaffa ett till enbart för den goda gärningens skull. Ska kolla med maken vad han tror, har iof svårt att tro att han skulle tycka det var det skulle vara det minsta märkligt att vi ska skaffa barn för snittet. Skulla han mot all förmodan tycka det så har jag jue hur många argument som helst nu .....
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!