Inlägg från: KarJac |Visa alla inlägg
  • KarJac

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Då kanske man kan få lite stöd här då.

Okej, min situation:
    Min fru är gravid med vårt första gemensamma barn. Vi har sedan länge varit överens om att hon tar graviditet och trotsåldrar och jag förlossning och amning. MEN, nu säger minsann frugan att det blir SNITT????!!! Jag vill krysta och skrika ut barnet, inte ligga med benen i kors och låta en läkare karva ut den.
    Vad ska jag göra?
    /Orolig

I am not bound to please thee with my answers.
  • KarJac
    siamusen skrev 2007-10-06 20:17:21 följande:
    Vill du vara en riktig kvinna sa föder du med snitt. Vill du vara nagon slags sous-feminin figur sa föder du vaginalt.Din fru har rätt...bara att acceptera.
    Okej. Men om jag nu går frugan till mötes, kommer hon tro att hon alltid kommer kunna köra över mig?
    Sous? Betyder det inte typ förste eller något sådant???
  • KarJac
    Essi73 skrev 2007-10-06 20:19:53 följande:
    Aaaw määh, har du inte sett "Hells Kitchen?" Vad tror du att Kocken From Hells sous-chef's är?
    Alltså, min sambo är sous-chef och på svenska heter det Förste kock .
  • KarJac
    siamusen skrev 2007-10-06 20:22:01 följande:
    sous betyder under.Inte kommer hon våga köra över dig när du visat att du var modig nog att föda med snitt och när du visat att är en riktig kvinna.Föder du vaginalt sa vet hon ju att du är en fegis lixom.
    AHHHH, då blir ju sous chef - under köksmästaren!! AHAA! Gud vad roligt det är att fatta saker *ytterst blond*.
  • KarJac
    Essi73 skrev 2007-10-06 20:25:14 följande:
    *Pling pling pling kronorna bara dinper ner i skålen*Ingen fara, du kan alltid färga håret brunt ser'ru!
    Har jag gjort serru. Något annat du vill dela med dig av?
  • KarJac

Ja men jag vill ju inte få en massa infektionssjukdomar, ärr och annat. Jag vill ta den lätta vägen och föda vaginalt. Löjligt att man måste förklara det. Tycker jag asså. Helst vill jag gå över ett par veckor också så jag hinner bli riktigt jävla fet och svullen.

• KarJac
    siamusen skrev 2007-10-06 20:32:18 följande:
    Tror du att hela livet är ett rosa fluffigt Barbiemoln eller? Dags att vakna upp och bli vuxen (dvs snittad).
    Men men men. Jag vill bo i min fluffvärd med knipövningar varje dag .
  • KarJac
    Essi73 skrev 2007-10-06 20:36:05 följande:
    Knipa kan du göra ändå, om inte annat så för de fina stjärtmusklernas skull.
    *ser ljuset någonstans långt bort i tunneln*
    siamusen skrev 2007-10-06 20:36:41 följande:
    Och då får du tåla att din fru inte tycker om dig...så är det bara.Tycker du ska lyssna pa din fru faktiskt. Hon HAR rätt och , ta inte detta personligt, men hon är smartare än du va?Läs det som star ovan langsamt om du inte förstod första gangen.
    Öh... va?
  • KarJac
    siamusen skrev 2007-10-06 20:56:09 följande:
    KarJuck- har du kommit till insikt ännu?
    KarJuck har kommit till insikt att jag krystar ut bebisen innan snittdatum. Så kan jag säga att "oj, bebben ville visst annorlunda den lille rackaren*
  • KarJac
    Mamasnest skrev 2007-10-06 21:12:32 följande:
    Ha ha, det hände ju mig med mitt andra barn. Eller så var det jag som inte vågade bli snittad igen. Fast det tänker jag inte erkänna alls!
    Näej, för snitt är ju, som vi lär oss i denna tråd, den hårda, tuffa vägen.
  • KarJac
    Mamasnest skrev 2007-10-06 21:16:42 följande:
    Precis! Tur att jag åtminstode var tuff nog att bli akutsnittad första gången. Att jag sedan fegat ur och krystat ut de andra två talas det tyst om här hemma.
    Åh, akutsnitt borde vara det näst-häftigaste efter urakut eller? Hur ser hierarkin ut?
  • KarJac

Men vad är riktigt jävla fegast då? Jo, MÄN! De föder inte barn alls de jävlarna. Jävla glidarjobb att puffa in spermierna och sedan kolla på medans mamman till barnet kräks och allt. Inte fan blir hans tuttar sedan söndersugna och sladdriga. Nä, män. Sicka odjur .

Hata män
  • KarJac

Fan, jävla män . Sitta bredvid. Jobbigt va? Så fort de är pappalediga blir det kallade "duktiga". Nä fy fan. Snitta upp buken på dem alla. Så får de iallafall vara med om en låtsasförlossning

• KarJac
    siamusen skrev 2007-10-07 22:34:52 följande:
    Min var inte ens med pa nagot av snitten. Han gillar inte sjukhus.
    . Vad ska de få snitta på proppen då?
  • KarJac
    siamusen skrev 2007-10-07 22:43:40 följande:
    Han ska fa buken uppskuren 2 ganger, samt lite rödmyror och en myrslok i urinröret.Vidare ska jag bli gravid med hans bâsta vän för att sedan snittas pa makens skrivbord pa jobbet. Med en stor hund brevid för det är maken rädd för.
    HAHAHAHA, kan han ha. Han ska vara tvungen att sy ihop såren själv också. Med en smutsig stoppnål och taggtråd.
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!