Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Thösen skrev 2007-09-11 17:58:22 följande:
    Haha ja verkligen! Han kan ju pröva med sugklocka fast han redan vet att han ska göra KS. Då får du ju lite av båda världar.Ska nog be om ett KS nästa gång. DÅ har jag varit med om allt vad gäller korsstygnsbroderi
    Later bra det...rätta takterna tycker jag
  • siamusen
    Emeles skrev 2007-09-11 18:22:57 följande:
    Fanken oxå... Jag hade ju EDA innan de beslutade om snittet... Då fuskade jag ju... Och ATTANS om de inte satte in spinal under snittet också...Får jag fortfarande vara med i tråden?
    Ja, du har ju snittats Modigt av dig!!
  • siamusen
    Emeles skrev 2007-09-11 18:28:48 följande:
    Ja, jäklar i min lilla låda! Det är jag! (En liten stund tänkte jag ta fram min gamla Fiskars och klippa lite själv, så här några månader efteråt, bara för att få vara med i en annan cool klubb, men den här föreningen verkar trots allt vara lite hårdare. Har ni några skinnvästar med tryck på ryggen man kan köpa?)
    Inga vâstar men det var ingen dalig idé. Vad tycker du vi ska ha pa dem?
  • siamusen
    mammacatta skrev 2007-09-11 18:38:23 följande:
    HerreGUD, jag måste vara överprästinna av denna tråd!Två akuta snitt eftersom inget tog, har alltså testat ALLT som är smärtsamt men ingen som är lättsamt.Sen fick jag spinalhuvudvärk OCH infektioner pga snittet.Smärta pärta - har man inte haft spinalhuvudvärk så kan man kyssa sig i arslet!Två lodräta snitt gör att magen ser ut som en stjärt. Jag är alltså utrustad med en RIKTIG framstjärt - inte nån jädra kussimurra-synonym!
    Du är ocksa vâlkommen i klubben.
  • siamusen
    mammacatta skrev 2007-09-11 19:14:18 följande:
    Man tackar, är ju en hårding av stora mått liksom...Västar?Ska vi inte ha vita pannband med skumma mystiska japanska tecken?
    Kan ju ha bade ock. Och nagot i midjan kanske som haller ihop snittet?
  • siamusen
    jannej skrev 2007-09-11 19:19:29 följande:
    jag anser inte att det är rätt att föda med kejsarsnitt såvida det inte är medicinskt befogat, att man inte vill föda vaginalt pga att man är skraj för smärtor tycker inte jag är tillräckliga skäl för att få föda med kejsarsnitt då det är betydligt dyrare än en vaginal förlossning.
    Sadär sâger du bara. Inget att skâmmas för att man är skraj för snitt Inte just för dig i detta fallet men kanske nagon närastaende.

Det gör ju inget om man föder vaginalt, det âr ju bra att det alternativet finns fôr de som inte vagar annat.
  • siamusen
    Emeles skrev 2007-09-11 19:21:01 följande:
    Tja... jag vet inte... Hade vi varit som de andra mespropparna kunde man haft en stiliserad "öppen tio centimeter" med vingar eller nå´t, men vad VI skall ha....Ett blixtlås?
    Blixtlas och en blodig skalpell kanske?
  • siamusen
    mammacatta skrev 2007-09-11 19:44:32 följande:
    Eller så samlar vi ihop placentan med snöre och mumifierar den. DEN är blodig och fin.Eller så gjuter vi avtryck av magen vidöppen med stora sårhakar och 3 meter gummiband åt vardera hållet.
    Later toppen det.

ska genast byta nationalitet till Andorras och se om jag far nagon flagga. Annars stâmmer jag för hets mot folkgrupp.
  • siamusen

Min make var inte ens med den fegisen

JAG vinner!

• siamusen
    Emeles skrev 2007-09-11 21:04:31 följande:
    Nja.... Trots att min sambo VAR med så flirtade jag med narkosläkaren. (han var duktigt söt, det såg jag genom paniken)Så JAG vinner!
    Jag hade en kvinnlig narkoslâkare sa det gills inte
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!