Bara fegisar som föder vaginalt!!
Ska nog be om ett KS nästa gång. DÅ har jag varit med om allt vad gäller korsstygnsbroderi

Kopierat av en som födde vaginalt första gången och fick total sfinkterruptur.
"Har inte skrivit på ett bra tag men kan rapportera att jag nu fått barn nr 2 med planerat KS denna gång (p g a total SR vid förra förlossningen). Jag är så LÄTTAD för allt har gått bra. Det var skönt att få gå på toa efter förlossningen utan att ha ett helt garnnystan i underlivet. Jag tycker också att det faktiskt är enklare att bära bebisen nu efter ett KS än efter SR´n. På det hela taget är jag förbluffad över vilken skillnad det kan vara mellan olika förlossningar. Det är som att jag nu inser att förra förlossningen var grymt tuff. För om det kan vara så här enkelt så förstår jag kvinnor som verkar ha mycket lättare att gå vidare efter en förlossning än vad jag har haft. Lycka till alla!!"
Vad säger ni nu då om vaginala förlossningar
Det är mindre komplikationer med snitt än med vaginala förlossningar! Så det så
Okej ni har haft det tuffare ni som gjort KS. Ni är modigare!
Jag är ju riktigt mesig som bara vågade föda vaginalt. Ännu mera mesig blev jag då jag sprack från A till Ö och inte kunde gå ordentligt på 6 veckor.
Å att göra nummer 1 å 2 ska vi ju inte tala om. AJ!
Men jag är svag jag.
Ska be om KS nästa gång eftersom det är mkt modigare!
Så fick jag ju ingen fika-bricka heller, FAST det var min 25-års-dag. Allt jag fick avr en operation 4 timmar efter man spruckit upp och ett par sketna rån med nyponsoppa!
Tack personalen!
Usch vem vill se livets träd! Inte jag iaf.
Här vågas inte gå på ngn strand nå mer. Uscha. Å jag som itne ens har ett snitt att stoltsera med!
Får ta det efter nästa barn
Men hallå! Ni ska väl inte tycka den tråden är bra. Det står ju klart och tydligt att man får mindre komplikationer vid snitt än vid vaginal förlossning. Då är man ju kalrt modigare som vågar genomgå en vaginal förlossning med alla komplikationer som uppstår då, än om mn genomgår ett KS!?
Nu får ni skärpa er! Fortsätt ihärdigt att tala varmt om KS nu!!!
Jag håller på att tappa hoppet om att bli modig juh
Nej nej. Hon har ju tagit fram stora sleven och gröpar juh!
En lagom tajt sportbh så att alla valkar syns och så vita låga, halvt genomskinliga byxor så både ärret och dom fina groparna i låran syns
Sen tycker jag det låter som du är fit for fight!!!
Och kanske ett par svarta stringtrosor under som syns igenom dina vita byxor och som gör att när du böjder dig framåt (För att lyfta typ 100 kilo för att fixa ett bråck) så får 4 skinkor!!! Najjsigt