Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Samilla4 skrev 2007-09-26 21:12:34 följande:
    Men tack!! Fast sådär jäkla jättenjutbart, efter 9 månaders illamående, var det ju inte och jubbigt att försöka sätta sig upp också, pust o stön. Just nu skulle jag säkert kunna göra hela brickan med semla o allt mycket större rättvisa! *retar mig lite*
    Borde ha sparat den!
  • siamusen
    Samilla4 skrev 2007-09-26 21:17:17 följande:
    Eller försökt ge den till bebisen??
    Det med!

Lika bra att härda dem fran början sa de inte blir fegisar de heller.
  • siamusen
    Samilla4 skrev 2007-09-26 21:22:43 följande:
    Mm, och med tanke på hur hon högg mig i tuttarna så måste hon varit våldsamt hungrig!!!
    Prova med att smöja in brösten med fransk senap. Da brukar de lâra sig de små liven
  • siamusen
    Samilla4 skrev 2007-09-26 21:26:34 följande:
    Hahahaaa, nästa gång ska jag köpa med mig en rejäl burk! Tack för tipset! Man vill ju inte de ska bli impopulära på dagis sen heller. Ingen gillar ju en unge som bits.
    nej exakt. Det är ju av ren omtanke man gör sa, inget annat
  • siamusen
    Snuttiz83 skrev 2007-09-26 21:38:16 följande:
    Fy fan alltså, måste bara kommentera detta inlägg...Är vell för f**n värre att föda vaginalt, tänk dig själv att spricka från urinhåle till anus som endel gör, måste vara bra mycke hemskare än ett jävla snitt...för med snitt har ni ju bedövat precis allt...tycke det e bra mycke fegare !!!!!!
    Det är MYCKET farligare att snittas sa vi tar större risker och är beredda att offra oss mer för vara barn

Och sa gör det sa ont att man inte kan ga eller lyfta pa flera manader MINST med ett halvöppet sår mitt på magen.

de som föder vaginalt har lite ont i de fem-sex minuterna det tar att klämma ut ungen, sen är det bara räkmacka hela vägen PLUS matbricka med flagga!

Så är det bara.
  • siamusen
    Snuttiz83 skrev 2007-09-26 21:39:54 följande:
    och måste bara tillägga att detta inlägg fån dig är kopiöst naivt !!!!!!!!! bara en barnrumpa skulle skriva nåt sånt !!
    nej, rumpan är lika gammal som jag även om den SER yngre ut. Tack för komplimangen, antar att alla timmar i gymmet har funkat
  • siamusen
    Essi73 skrev 2007-09-26 21:42:44 följande:
    Denna matbricka med flagga fortsätter att gäcka mig.Förresten så har jag gått ner lite i vikt sen graven, istället för att bläddra och dra i magen för att se snittärret så behöver jag numera bara draaaa. Så himla coolt!
    Later riktigt ballt!
  • siamusen
    Essi73 skrev 2007-09-26 21:43:46 följande:
    När du lägger fram det så så vill jag också ha och vara barnrumpa, men utan celuliterna.
    Gar att fixa det med. Funderar pa lite plastikkirurgi i samband med nagot framtida snitt. Sa att man far ont bade fram och bak samtidigt och varken kan sitta eller ligga.
  • siamusen
    maria1978 skrev 2007-09-26 21:45:30 följande:
    Nästa gång jag åker in för att föda barn tänker jag iaf ha med mig en macka in lindad i folie, en bricka och en flagga som man kan äta på uppvaket.Å fira lite med sig själv...kanske tar och gör två mackor så den dementa tanten brevid som ropar hallllååååååååååå i flera timmar också har nått att tugga på!!!
    ja, klart den dementa tanten ska ha bricka!
  • siamusen
    Snuttiz83 skrev 2007-09-26 21:50:44 följande:
    men sy fast den nedrans flaggan i snittet så har du en resten av ditt liv, då borde du bli nöjd vell !!!!!!hårig rumpa ? usch va äcklligt !!!
    Vilken bra idé...fast tânk om man flyttar land sen. Blir det ju pinsamt med en svensk flagga
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!