Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Moomin skrev 2007-10-04 13:30:31 följande:
    Jag vet inte. Jag har inte tänkt på det. Jag visste nämligen inte att det delades ut korvmackor i lagårn efter att kultingar fötts. Får suggorna äppeldricka också?
    vet inte faktiskt...fast jag är övertygad om att grisarna skulle vara smarta nog att föda med snitt om de kunde sa de skulle slippa äta upp sian kusiner lixom.
  • siamusen
    Moomin skrev 2007-10-04 13:42:25 följande:
    ahhh kanske det. Fast grisarna kanske ber om ost istället?Förresten tycker jag att ni som fött med snitt på sjukhus oxå är ena riktiga fegisar. En riktig kvinna föder hemma av egen kraft och utan smärtlindring. Så nästa gång tycker jag att ni sätter er hemma i soffan och tar kökskniven och helt enkelt plockar ut ungen när det är dags. DET ÄR MINSANN MOD i mina ögon.
    vem har sagt att vi använde smärtlindring?
  • siamusen
    mickans skrev 2007-10-04 13:47:27 följande:
    jag kan säga att jag har blivit upplyst, jag har från å med nu sett ljuset...kan inte riktig sätta fingret på det...Jag har åkt på en räkmacka, och i min ovisshet så har jag haft mage att gnälla över verkar och sprickor och förstoppningar....*förlåt*..nu skäms man verkligen....
    Vad bra att du sett ljuset

men inte ska du behöva skâmmas..vi kan alla göra misstag.
  • siamusen
    Moomin skrev 2007-10-04 13:50:26 följande:
    Ingen faktiskt...i min enfald fick jag bara för mig att man på alla sjukhus bedövade innan man skar upp magen. Men så är jag ju lite pantad oxå.
    kan hända âven den bästa

*styrkekram*
  • siamusen
    Moomin skrev 2007-10-04 14:21:50 följande:
    Åh tack, det känns mycket bättre nu. Nu skall jag gå och tvätta bort mysrester från min soffa.
    Mysrester pa soffan Sant här vill jag ju inte veta!
  • siamusen
    MallaMojs skrev 2007-10-04 14:26:31 följande:
    Om man inte hade något val då, de bara KOM ju???
    Ja, hmmmm....svar fraga. Du HADE ju i princip kunnat kräva snitt eller skurit dig lite hâr och där bara för att...men samtidigt sa kanske man inte har tid.

Tja, en liten bricka med smörgas utan palägg âr du nog vârd ända!
  • siamusen
    sommartjej skrev 2007-10-05 08:08:31 följande:
    Måste fråga: varför ber man om snitt om man kan föda vaginalt?????
    det har jag ju skrivit: för att man är modigare. Stod it TS till och med. Men, som tröst för dig som födde vaginalt sa kan jag bara sâga att det âr aldrig fôr sent för snitt...kanske vid nâsta barn?

Har du tur far du problem med blindtarmen sa du far öva lite innan
  • siamusen
    Moomin skrev 2007-10-05 09:42:48 följande:
    Näää jag vet...fast jag lurades bara eftersom jag tycker att det är ett så härligt ord "mysrester" som jag gärna använder. En liten tanke som slog mig bara...om det är mycket coolare, tuffare och modigare att låta en doktor plocka ut ungen ur magen så måste det ju dessutom vara astufft att också låta en vitrock stoppa in den. Har ni tänkt på vilka bortskämda sopor alla är som Myyyyyyser in bullen i ugnen? Nej om man inte är en liten bortskämd fegis så lägger man upp sig i gynstolen och låter doktorn plocka ut ägg och befrukta för att sedan stoppa in igen. Eller hur? Lite smärta måste man ju tåla?
    Ja, ju mer smârta desto ballare âr mitt motto!
  • siamusen
    Blåbärspaj skrev 2007-10-05 10:47:15 följande:
    jag bad minsann om att inte bli sövd när jag opererade bort blindtarmen-narkos är för TÖNTAR!
    precis!
  • siamusen
    Linny skrev 2007-10-05 10:51:16 följande:
    Fan också, jag är en såndär mes Ska absolut be om snitt nästa gång. Eller kanske fråga om de inte kan dra ut bebben genom näsan. Då kan jag väl få va med i er klubb? *ber snällt*
    självklart. Men bara efter snittet/nâsfödningen!
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!