Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Sapho skrev 2007-09-02 00:01:07 följande:
    Gud vad jag är trött...fattar ingenting av detta! Vad är poängen? Att de som föder vaginalt är modigare eller att de inte är det?
    Att de inte âr det
  • siamusen
    Trolla75 skrev 2007-09-02 00:02:08 följande:
    Phööö... Ingen kan kalla mig fegis! Har fött två barn den "rätta" vägen och utan bedövning dessutom. Så nån fegis det vill då inte jag bli kallad...Och det var min åsikt, tack för mig!
    Ok, da var du lite mindre feg ân de som födde med lustgas eller eda da...men snittarna âr fortfarande modigare
  • siamusen
    Jomppelina skrev 2007-09-02 00:03:23 följande:
    Vi som bara har fött vaginalt vet inte vad det innebär att föda barn. De som har vågat föda med kejsarsnitt har gått igenom en lite mer riktig förlossning, tagit större risker och har gått in lite djupare i moderskapet från första början. Med lite mer intensitet än vi andra!
    Exakt! Du lär dig fort
  • siamusen
    Jomppelina skrev 2007-09-02 00:05:57 följande:
    här håller jag inte med. Det måste vara modigare att våga sig på bedövningar och nålar och sånt av olika slag. Har själv avstått helt från det -bortsett från lite lustgas men jag blev ju så snurrig-, eftersom det är lite läskigt.
    ja, det är ju sant..sprutor och annat kan ju göra ont.

Du kanske har râtt.
  • siamusen
    Sapho skrev 2007-09-02 00:07:26 följande:
    :D Nej vi kan viska...
    Jag HÖR er...akta sa jag inte lâgger till det i TS
  • siamusen

Piff och Puff skrev 2007-09-02 00:08:11 följande:

Oj, ni måste skämta? Ni har aldrig hört talas om folk som spricker ordentligt och har problem och ont i flera månader och år efteråt?????
    Ingenting mot den smârta den som snittas far dras med i all evighet..och lite till.

Det har jag lâst om pa fl manga manga ganger.
  • siamusen
    Jomppelina skrev 2007-09-02 00:10:14 följande:
    Piff och Puff skrev 2007-09-02 00:08:11 följande:
    Men du kan väl inte jämföra en liten spricka här eller där med ett helt snitt över hela magen?? Jag tror att de säger att de har ont i flera månader bara för att de är lite avundsjuka på dem som har snittats och vill vara lika manliga (läs modiga) som dem!
    Tror jag med men ville ju inte förolämpa nagon.
  • siamusen

Dessutom..vad gör lite analinkontinens egentligen. Det finns ju blöjor.

Nagot sant lyx-hjâlpmedel finns inte mot vara öppna bukar

• siamusen
    marmelade skrev 2007-09-02 00:12:11 följande:
    Nej,nej,nej, den som har ammat i sju ÅR är mest kvinna! Oavsett om hon fött vaginalt eller med snitt
    Fast det âr ju jobbigare att göra i ordning ersättning iofs..ammar man kan man ju bara slânga fram bröstet...ersâttning krâver massa nappflaskor och skit...och sa är det dyrt.

Tycker att den som ammar bade är lat och snål.
  • siamusen
    HeddaBigBum skrev 2007-09-02 00:15:42 följande:
    Nä, nu blir jag rädd. Jag tror inte jag vågar stanna i den här tråden längre. Snart får du en blåtira och blir 6 tänder fattigare...
    Ja, där ser du sa modig jag är
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!