Inlägg från: Essi73 |Visa alla inlägg
  • Essi73

Bara fegisar som föder vaginalt!!

siamusen skrev 2007-09-26 21:41:38 följande:
    nej, rumpan är lika gammal som jag även om den SER yngre ut. Tack för komplimangen, antar att alla timmar i gymmet har funkat
    När du lägger fram det så så vill jag också ha och vara barnrumpa, men utan celuliterna.
  • Essi73
    siamusen skrev 2007-09-26 21:45:05 följande:
    Gar att fixa det med. Funderar pa lite plastikkirurgi i samband med nagot framtida snitt. Sa att man far ont bade fram och bak samtidigt och varken kan sitta eller ligga.

Kanske finns det såna "spa"resor att finna till Thailand? Eller kryssning till Polen? *Måste googla*

maria1978 skrev 2007-09-26 21:45:30 följande:
    Nästa gång jag åker in för att föda barn tänker jag iaf ha med mig en macka in lindad i folie, en bricka och en flagga som man kan äta på uppvaket.Å fira lite med sig själv...kanske tar och gör två mackor så den dementa tanten brevid som ropar hallllååååååååååå i flera timmar också har nått att tugga på!!!
    Säg till i god tid innan så skall ja försöka klaffa framtida födelse/fåttelse på samma sjukhus. Då kan vi ha lägereld och sjunga Kumbaya. (Lägereld nämdes tidigare i tråden och jag är fortfarande on!)
  • Essi73
    Mamasnest skrev 2007-09-26 21:49:20 följande:
    "Nästa gång jag åker in för att föda barn" Nu börjar det likna något. Som jag tidigare har sagt så är det riktigt fegt att bara skaffa ett barn, då kan ju huden få för sig att dra ihop sig igen över magen.
    Sport då.
    Sno ett barn, tryck in den och be kirurgen snitta ut den. Hög nivå
  • Essi73
    Mamasnest skrev 2007-09-26 21:57:07 följande:
    Essi73: Det här börjar närma sig elitnivå! Jag tycker ändå att det vore ganska tufft att vägra ta ut den alls och vänta och se hur stor den kan bli där inne. Att vara överburen 48 veckor måste ju också vara tufft?!
    Seriöst, du är en stjärna!! SÅ skall jag göra nästa gång, 48 veckor - WOW!!!
  • Essi73

Maria1978, Ja men det är lite sport...men jag måste ju vara sportig nog jag är adopterad och fölöst med snitt i en skummig gränd *mohhhaaaa*

*Lägger till dig på min lisat över Idoler*, men största elogen går till din biomamma som födde dig. !

• Essi73
    maria1978 skrev 2007-09-26 22:02:37 följande:
    Tycker jag med...Om 48 veckor funkar på dig...Å du tycker det är okey. Kan jag dra mig till att gå 49....bara någon annan lovar att gå 50 om jag tycker det är okey!!
    *Aaaasg* lite Tradera så där...
    siamusen skrev 2007-09-26 22:04:24 följande:
    Hon ligger väl inte över mig pa listan hoppas jag?Glöm inte:2 snitt, ett akut där bedövningen inte tog, ett planerat, tand utdragen utan bedövning, bruten fot pa fyllan och migrän!
    Tja det är ju det där med gränden liksom. Det blir mer "back to the roots", föreställer mig att den arma starka kvinnan kanske inte ens hade en pinne att bita i.

Svårt det här, tar en bit kladdkaka till och funderar.

Men så har vi migrän och bruten fot. Plus att du vågar outa vår hjältemod i en tråd på FL. Ni delar faktiskt första plats, det här är för svårt för mig.
  • Essi73
    siamusen skrev 2007-09-26 22:18:45 följande:
    Min man är ful ocksa. Tänk pa vad jag fick ga igenom för att ens bli gravid
    *Sätter kladdkakan i halsen* ok'ra du får Absoluta Första Plats OM du på sanning och konsekvens, på hder och samvete svär vid din katts liv att du fick sätta en pappåse över skallen på han under tillverkningen.
  • Essi73
    siamusen skrev 2007-09-26 22:24:21 följande:
    plastpåse...frankrike är INTE miljövänligt!
    Svart plastpåse då?
  • Essi73
    siamusen skrev 2007-09-26 22:34:52 följande:
    Nej, en fran apoteket. Gratis påse
    Tja lite uppfinningsrik var du allt, Apotekspåse hade jag ALDRIG kommit på själv. Hedersplatsen är din!

...och här går Mammacattas fantasi i full rulle...
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!