• KNALLAN

aktivitet för 1-åring i Helsingborg?

Har varken varit på babysim/sång/rytmik, öppna förskolan eller nånting annat med min lille kille nu första året, men nu till hösten tror jag han skulle tycka det var kul att träffa lite barn i grupp.
    Nu undrar jag vad man kan hitta på. Vad finns för 1 1/2-åring? Där jag kan vara med.....
    Vill gärna ha tips från hela Helsingborg!

• Svar på tråden aktivitet för 1-åring i Helsingborg?
  • KNALLAN

Oj... Inte ett enda svar!

Ingen Helsingborgsmamma som kan tipsa om något??

• Aphjärnan

Hej här är en Helsingborgs-mamma med en tjej som nyss fyllt 1 år.
    Vi har varit aktiva under första året med öppna förskolan,babysim och en bra mamma-grupp där vi träffats
    ca 1 gång/vecka.

För övrigt älskar vår dotter djur så tropikariet och fågelparken
    har vi besökt några gånger.

Annars räcker det oftast att gå tll en lekplats för att göra tjejen nöjd :)

• olivernicolemor

Hej jag brukar gå till fredriksdal och titta på alla bondgårdsdjuren... har en son på 3 och en flicka på 1½ och båda uppskattar det.. sen vår öppna förskola är ju trevligt att gå på 1 gång iveckan. Sen har vi provat babysång från 1-3 och det var också trevligt...

KNALLAN skrev 2007-09-02 10:36:00 följande:
    Har varken varit på babysim/sång/rytmik, öppna förskolan eller nånting annat med min lille kille nu första året, men nu till hösten tror jag han skulle tycka det var kul att träffa lite barn i grupp.Nu undrar jag vad man kan hitta på. Vad finns för 1 1/2-åring? Där jag kan vara med.....Vill gärna ha tips från hela Helsingborg!
Svar på tråden aktivitet för 1-åring i Helsingborg?