Att bajsa för första gången efter förlossningen
Undrar bara, hur ont gjorde det på en skala från ett till tio att bajsa för första gången när du kom hem från BB?
Undrar bara, hur ont gjorde det på en skala från ett till tio att bajsa för första gången när du kom hem från BB?
efter första förlossningen kanske 4 och efter andra som normalt
ingen skillnad
Jag hade inga problem med att bajsa gjorde det redan på BB men jag va bra orolig och nervös när jag satte mig huua men vilken lättnad samma med kisseriet, kände inget obehag alls.
Jag hade inga som helst att bajja...Bajsade som vanligt dagen efter.
Kunde inte, fick använda microlax Sen var jag förstoppad i 2 månader ungefär och det gjorde lagom ont varje gång! (5)
ja våga knappt bajsa efter förlossningen.. kändes konstigt på nå sätt att trycka på igen..
men tyckte inte att de gjorde ont- d gjorde ondare att kissa eftersom att ja blev sydd..
På en skala från ett till tio så gjorde det 12 ont...... Eftersom jag sprack lite kändes det som om någon skar i mig med kniv.... Tacka vet jag laxerande!!!
kännde inte heller nåt.
Jag var tvärförstoppad i ca 3 veckor efter förlossningen, kanske kändes som 3-4 lr nått.
Anledningen till att jag blev så förstoppad som jag blev, var att jag drack te hela tiden.
Min tanke var att jag skulle få i mej tillräckligt med vätska för att kunna amma, men det gjorde somsagt att det blev tvärstopp.
Gjorde inte alls ont, men man var lite orolig innan.