• ImLost

nån som åkt med Detur ?

hur var det ?
    mvh eva

som man bäddar får man ligga ..man kan ju faktist bädda om !
  • Svar på tråden nån som åkt med Detur ?
  • 1980 längtar

Vi kom hem i fredags efter två veckor på ett hotell som Detur har!! Vi flög från Luleå till Marmaris i Turkiet och flygbolaget de anlitat var ju hemskt!! Men väl på plats så var det kanon service!!

Ska ni på utflykter på erat resmål rekomenderar jag att INTE boka med detur!! Du betalar dubbelt så mycket och får mindre ut av det!!!!

• Natli

Samma här. Åkte med Detur till Marmaris. Var iofs 5 år sedan men var ingen höjdare. Varken flyget eller hotellet.

Älskar mina underbara pojkar
  • LillaFågelBlå

hemska plan, hemsk "mat", hemsk personal, men billigt...

men trots det lite billigare priset till turkiet, är det inte värt att åka med dem!! inte ens en filt eller kudde på planet, som det alltid brukar vara med andra bolag!

• gemelli

Hahahaha vi tog en sista minuten förra året med Detur och var hur nöjda som helst. Kanonbilligt, kom på jättebra hotell.

Vi var dock inte på några utflykter med dem... Men vi kan klart tänka oss att åka med dom igen

En liten Vide i magen enligt ul
  • ImLost

reste ni spec ? själva har vi tänkt oss tunisien endast en vecka. 
    tar man ospec kostar dt 1900 kr ..garanterat toa och dusch på rummet..mn jag tror jag är för feg för det.

• gemelli
    ImLost skrev 2007-09-03 14:35:42 följande:
    reste ni spec ? själva har vi tänkt oss tunisien endast en vecka.  tar man ospec kostar dt 1900 kr ..garanterat toa och dusch på rummet..mn jag tror jag är för feg för det.
    Men däremot INTE Tunisien, fy sjutton vilket hemskt land....

Vi åkte ospec till Turiket, det var kanon!
    En liten Vide i magen enligt ul
  • Elli47

Vi var med Detur till Thailand dec -04 och det var inget vidare flygplan... trångt och eländigt men å andra sidan var resan billig. Vi bodde på ett jättebra hotell och Deturs guider var toppen! Så själva firman var det inget fel på men flygplanet var för litet...

• Frostizz

Har åkt m detur flera gånger o allt har varit kanon varje gång. Har åkt sista minuten o även bokade resor o hamnat på jätte bra hotell varje gång.
    Kommer att fortsätta m det. Fick filt o kudde på planet oxå. Maten är väl lite sisådär m så är d m all flygmat tycker jag. Äter alltid innan jag flyger oavsett m vilket bolag jag flyger m..

• ImLost

jag tror vi har bestämt oss för att ta ospec. vi har inga barn (kommer i mars ;)) , så man får la var lite wild and crazy ;) ...har knappt rest nåt har tidigare bara till spanien med sterling så jag har ändå inga flyg att jämföra med

tack för hjälpen !

• 1980 längtar

Det verkar stämma det vi kom fram till:

Du får helt enkelt vad du betalar för

Trevlig resa och lycka till

• Preciosa

VÄRDELÖST!!! flygbolaget till turkiet har ingen service, ingen säkerhet, outbildade värdinnor som knappt kan engelska, dålig mat mmm den värsta flygresan jag vart på, det blev slagsmål på planet och värdinnorna var hysteriska, de fanns ingen sjukvårdsurustning på planet, inte ens ett plåster, vi fick sitta i en mans blod hela vägen för värdinnorna städade inte upp!!!!  åk inte med Detur!!!

Saknar min Leo...
Svar på tråden nån som åkt med Detur ?