• Anonym (knäckt)

strippklubb

är det okej att sambon går på strippklubb? min sambo va på strippklubb i helgen. jag är helt knäckt. duger inte jag då? varför kolla på nästan nakna tjejer när man har sin tjej hemma?

• Svar på tråden strippklubb
  • Anonym

Men var dom inte ett gäng killar då?
    Är väl inte så farligt, tycker du överreagerar vääldigt mycket!

• Anonym

Håller med TS, skulle inte heller bli speciellt glad faktiskt...

• Clobberella

Tydligen är det inte ok för dig eftersom du blev så upprörd.

För MIG hade det varit ok, jag vet att min sambo älskar mig och är attraherad av mig. Men det hindrar ju inte att det finns tusentals andra tjejer som också är snygga och sexiga.

Men om du inte är ok med detta så behöver du och din sambo prata ut och definiera var gränserna går i ert förhållande.

• Anonym (Laban)

Anonym (knäckt) skrev 2007-09-03 19:18:22 följande:

är det okej att sambon går på strippklubb? min sambo va på strippklubb i helgen. jag är helt knäckt. duger inte jag då? varför kolla på nästan nakna tjejer när man har sin tjej hemma?
    Om det var i sverige behöver du inte vara direkt orolig. Det händer inte mycket mer där än på vilket disco som helst. Utomlands är det ju nästan alltid bordellverksamhet också och då kan det kanske vara svårt att låta bli. Så ta det lugnt.
  • Anonym

Jag tycker iof att så fort ens partner intresserar sig för någon annan, på ett eller fler sätt så tycker jag inte att det är OK.
    Tycker absolut inte att du överreagerar alls som någon annan skrev tidigare.
    Du själv bestämmer vad som du tycker känns rimligt och vad som inte känns bra alls.
    Skulle bli ganska ledsen och skulle nog få en självförtroendetörn av det... Även om folk skulle tycka att det är skitlöjligt så är det iaf mina känslor...

• Anonym (knäckt)

ja jag mår verkligen piss. folk får tyck vad dom vill. men jag tycker nog lika illa om att han var där som han skulle tycka att det va om jag var där å strippade. kanske ska göra det så han får se hur det känns.

• Anonym (grrrrr)

jag hade blivit GALEN om min karl hade gjort det!!!!

• Anonym (:-()

Jag hade inte heller gillat att maken gick på strippklubb. Men sen beror det en del på sammanhanget också; t ex tycker jag det är lite skillnad på om man går själv eller med polare på svensexa. Det är ju inte gratis direkt heller...

• jenny99

Jag och mina vänner har varit på strippklubb.
    Vi har inte gått dit för att se "nakna män" direkt hi hi.
    Det har bara varit en kul grej,när man kanske är färdig med krogen.

Om min man går på strippklubb är det hans val.
    Det är bara när jag varit höggravid som jag bett han avstå från vissa saker,likaså nyförlöst.

• Anonym (Ch)

Om det var engångsföreteelse så du tycker jag inte du ska hetsa upp dig. Går din sambo regelbundet på strippklubb så tycker jag du ska säga ifrån, det är ingen lämplig hobby när man har en partner.

Till Laban: Ditt påstående om att strippklubbar "utomlands" ofta skulle innefatta bordellverksamhet är nonsens.

Svar på tråden strippklubb