• TinaO

Hel pyjamas med dragkedja i typ 110?

Har en 3 åring som är lång, han älskar sin hela pyjamas (som en overall), men den är jättejobbig när han går på toa då han iinte kan knäppa den själv. Finns det såna pyjamasar i stora strl någonstans som har dragkedja? Otast slutar de i strl 92 har jag märkt....

Såg en med stålmannen tror jag på HM, men den hade tryckknappar...

• Svar på tråden Hel pyjamas med dragkedja i typ 110?
  • eileme84

jag köpte en me dragkedja på guppi ;) fast den va bar om fötterna men jätte mysig ;)

• Patsy Dee

Lite väl mkt pill kanske men hittar du ingen med dragkedja kanske du kan sy i en dragkedja i en pyjamas med knappar....

• TinaO
    Är det den du menar? Den har tryckknappar, eller finns det någon annan i katalogen? .... Guppi har vi inte här, tror det är typ 40 mil till närmaste, synd! Är inte duktig på att sy, så det är tyvärr inte heller något alternativ.
  • TinaO

Den får gärna vara bar om fötterna, annars tror jag han vägrara att ta på sig den

• TinaO

vägrar att ta på sig den, skulle det ju stå!

• eileme84
    TinaO skrev 2007-09-04 08:23:10 följande:
    Den får gärna vara bar om fötterna, annars tror jag han vägrara att ta på sig den
    kolla på guppi då..köpte våran för 100 spänn, sonen älskar den jätte mjuk o go :) o håller sig bra i jätte många tvättar :)
  • TinaO

Pippilotta hade bara till strl 98/104.

Guppi, finns inte här, men går det att se någonstans var de finns? Har en syster i Falun, där finns de ej, men kanske i Borlänge? Eller Sundsvall? Vilken storlek har du på den pyjamasen? Tänkte om de finns i typ 110?

• Tina83
    TinaO skrev 2007-09-04 08:22:21 följande:
    Är det den du menar? Den har tryckknappar, eller finns det någon annan i katalogen? .... Guppi har vi inte här, tror det är typ 40 mil till närmaste, synd! Är inte duktig på att sy, så det är tyvärr inte heller något alternativ.
    tyvärr ja visste inte att den hade knappar.
Svar på tråden Hel pyjamas med dragkedja i typ 110?