• C060908

Ungaföräldra träffar i Göteborg DEL II

Då gör vi ett nytt försök här i den nya tråden att träffas eftersom att den gamla blev avstängd Alla som bor i närheten i göteborg eller har möjlighet att ta sig till göteborg är välkomna. Ålder är upp til 25 år. Barnens ålder eller om du är gravid spelar ingen roll.

• Svar på tråden Ungaföräldra träffar i Göteborg DEL II
  • signaturbyte

Ligger folket och sover nu? =P

Saga är vaken, Jens ligger o sover för han ska upp tidigt imorron, så jag får sitta här med en sovstrejkande dotter. Kan lägga till att jag är jättetrött ^^ menmen..

• stinamaria
    C060908 skrev 2007-09-04 11:10:18 följande:
    Då gör vi ett nytt försök här i den nya tråden att träffas eftersom att den gamla blev avstängd Alla som bor i närheten i göteborg eller har möjlighet att ta sig till göteborg är välkomna. Ålder är upp til 25 år. Barnens ålder eller om du är gravid spelar ingen roll.
    Jag skrev väl i din gb att jag startade en ny tråd? En del har hittat dit men inte alla.
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m24098639.html
  • WhiteMoon

Ja va kul, jag är med

• grönaängar

hej alla en till i närheten av gbg får man hänka på?

• Zodic

åh jag vill vara med, om det är någon mer gravid med så inte alla andra har barn typ!
    äntligen äntligen äntligen har jag plussat efter 13 månader!

• stinamaria
    Zodic skrev 2007-09-25 20:35:22 följande:
    åh jag vill vara med, om det är någon mer gravid med så inte alla andra har barn typ! äntligen äntligen äntligen har jag plussat efter 13 månader!
    Nej har du? Fan vad kul! Äntligen liksom! Grattis!
  • Zodic
    stinamaria skrev 2007-09-26 07:22:21 följande:
    Nej har du? Fan vad kul! Äntligen liksom! Grattis!
    Mhm! Erkänn! Tack så mycket ^^ Känns så otroligt bra!!
  • Modin

Hejsan.. Jag är snart 19 år och väntar mitt andra barn i maj.. :)

Svar på tråden Ungaföräldra träffar i Göteborg DEL II