Inlägg från: krinzon |Visa alla inlägg
  • krinzon

Ullaredstråden volym 4

Puss och kram - Vet inte om dom har den kvar... Annars finns likadan på Willys, men för 50 kr istället för 25
  • krinzon

Nyss hemkommen från shopping turen!
    Lite besviken faktiskt... Dom har tagit bort en del varor från babyavdelningen, tex olika pottor, badleksaker, myggskydd till vagnen... Men jag handlade för nästan 2500 så det blev ju en hel del iallfall!!!
    Älskar att shoppa där nere!!!

• krinzon
    Tjej 83 - Ja dom har det, men dom e inte så stora. 100*130 tror jag. Dom kostade iallfall runt 150. Fina, men jag ville haft en större till min skruttas rum.

zezziz - Nej jag e inte helt säker, men jag vet isåfall inte var sakerna skall få plats! Där pottorna stod fanns det nu bara 1 sort, innan fanns det iallfall 3. Kanske finns det ett annat sortiment när man åker dit nästa gång....
    Vet iallfall att vi e flera som inte hittat myggnäten. Och det har varit med flera veckors mellanrum!
  • krinzon

Har lite bilder på Ge-Kås inköp i mitt galleri. Titta under "shopping" om ni har lust!

• krinzon

Hej hopp! Var nere i "paradiset" igår tillsammans med min mamma och min skrutta på 1 år. Gick jätte bra! Inte så farligt mycket folk. 3 före oss ut i kassan e ju inte farligt!

Fick iallafall köpt julklappar till lillan, men inte så mycket annat. Skall ner den 29 igen tillsammans med mina väninnor. Har ju mera lugn i kroppen när man inte har barn med sig. Det är ju inte bara barnet man skall hålla kolla på. Det är ju den förbannade skötväskan också som e proppfull med saker som man inte vill bli av med!!!!
    Så när jag lämnar lillan och åker själv har jag ALDRIG nån väska med mig som man måste tänka på. Bara mig själv och vagnen, och det kan ju vara svårt nog ibland Skrattande

• krinzon
    taniko - Japp det gör dom!!! Det är dock inte alltid så att det finns inne, men dom har det i sortimentet!
  • krinzon

Idag har det shoppats!!! Inte speciellt mycket folk, men vi hade ju heller inga tider och barn att passa! Underbart att shoppa då!

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4