Ullaredstråden volym 4
Vad kostade åkpåsen? den var jätte fin!!
Kram
Hej ni som varit nere nyss.......hur ser det ut med vinteroveraller i stl 74? Vill inte ha nån bebis aktig utan mer en bävernylon liknande.......till min lille kille!
kram
Den var verkligen fin!!! Vet du om den fanns i 74? min son har 74 nu men vill ha en som e lite större som om 68 såg ut som 74 så kanske 74 blir bra...*S*
Jag tror att det lönar sig ändå faktiskt även om man åker långt. Men då får man ju oxå handla ordentligt....somnu inör vintern och jul.
Själv blir det nog till att handla nästan allajulklapparna där och även vinteruppsättning till lillkillen och mig och sambon. Nu har ju jag inte så jätte långt bor i götet så det blir ca 10 mil.....
Sedan är det känslan lite oxå, att kunna shoppa massor på en gång.
Kram
MIRRIS!!! Gu va tuff overallen var......vet du om den fanns i mindre? 74 eller 80?
Kram
Hej
Ni som köpt ÅKPÅSAR på gekås......finns det hål för den fasta selen i dem?
Kram
Hej
Hörde att de hade en del "Rockstar baby" saker på gekås....nån som vet vad och till villka priser???
Kram
Gott för dig...själv ärdet inte bestämtriktigt villken dag än....menblir under denna månaden
Nu e det bestämt!! Vi skall ner den 29de....längtar redan!!!!! Vet attdetärnovemberlovmen vi åker vid lunch och hoppas att de flesta börjat packa sig hemmåt när vi kommer ner vid 14 tiden....
kram
kompisen köte ett lamskinn i förra veckan kostade 299 tror jag hon sa....vet dockinte om det är svenskt.
Kram
helloooo....om ca 1 timme åker vi....ser inte direkt ljust ut.....just nu e det övern en timmes kö .....får hoppas att det lagt sig när vi kommer ner vid 14:30......här skall shoppas!!!
Kram
Hej
Vi slapp kön när vi kom ner igår vid 14 tiden.....men det var en hel del folk där i början sedan mattades det av. Fick dock inte tag i såmycket som jag ville men mne......hade hoppats på mer byxor men de flesta var från stl 80 och lillkillen drar bara 74 än....köpten en oveall och mössa och vantar.....och så det vanliga tröjor pjamas lite byxor strumpor strump byxor....blev rättnöjd ändå....
Nån som e intresserad av bilder såsägtill så fotar jag. allt jag köpt e till kille och stl 74 och en del 80
kram