Inlägg från: Peos Mamma |Visa alla inlägg
  • Peos Mamma

Ullaredstråden volym 4

Jiie skrev 2007-09-11 08:28:26 följande:
    jag har en åkpåse i mitt galleri...
    Hej
    Vad kostade åkpåsen? den var jätte fin!!
    Kram
  • Peos Mamma
    Jiie skrev 2007-09-11 08:42:10 följande:
    Den kostade 149 kr, superfin!
    verkligen.Jag kan ju dock göra om min mjuklift till åkpåsen men tycker det är onödigt att slita på den. Bättre köpa en separat.
    Det får bli Ullared s´nart .....*S*
    kkram
  • Peos Mamma

Hej ni som varit nere nyss.......hur ser det ut med vinteroveraller i stl 74? Vill inte ha nån bebis aktig utan mer en bävernylon liknande.......till min lille kille!
    kram

• Peos Mamma

Den var verkligen fin!!! Vet du om den fanns i 74? min son har 74 nu men vill ha en som e lite större som om 68 såg ut som 74 så kanske 74 blir bra...*S*

• Peos Mamma

Jag tror att det lönar sig ändå faktiskt även om man åker långt. Men då får man ju oxå handla ordentligt....somnu inör vintern och jul.
    Själv blir det nog till att handla nästan allajulklapparna där och även vinteruppsättning till lillkillen och mig och sambon. Nu har ju jag inte så jätte långt bor i götet så det blir ca 10 mil.....
    Sedan är det känslan lite oxå, att kunna shoppa massor på en gång.
    Kram

• Peos Mamma

MIRRIS!!! Gu va tuff overallen var......vet du om den fanns i mindre? 74 eller 80?
    Kram

• Peos Mamma

Hej

Ni som köpt ÅKPÅSAR på gekås......finns det hål för den fasta selen i dem?
    Kram

• Peos Mamma

Hej

Hörde att de hade en del "Rockstar baby" saker på gekås....nån som vet vad och till villka priser???
    Kram

• Peos Mamma
    februari 2008 skrev 2007-10-01 14:27:53 följande:
    Peos Mamma: Senast när jag var där på gekås, så hade jag sett rockstar grejerna, dvs nappar och nappflaskor, minns ej om det fanns snuttefiltar av rockstar också :SMen minns tydligt att napparna kostade 39kr st tror jag. Ska inhandla mig ett par st, likaså nappflaskor. (minns ej vad nappflaskorna kostade)
    OK låter bra......tyvärr tar min kille bara mam ultivent.....så det får bli nappar och snutte...*S*
    kram
  • Peos Mamma
    Smultronhjärta skrev 2007-10-02 15:28:08 följande:
    Nu finns nio av mina Gekåsfynd i galleriet - inget märkvärdigt men ändå
    Regnstället vad var det för pris och storlek?? Har en liten kille född 17 feb iår.....har storlek 68/74 just nu.....
    kram
  • Peos Mamma
    Smultronhjärta skrev 2007-10-02 15:42:25 följande:
    Peos Mamma skrev 2007-10-02 15:38:11 följande: Vi köpte storlek 80 vilket var den minsta storleken men vi ska köpa ett ställ till för framtiden. Sonen är nästan exakt lika gammal som din (född 27/2)och kan nog ha detta till våren eftersom han inte växer särskilt fort.Kostar 199:-
    låter bra....funderar oxå på att köpa ett större så kanske han kan ha den ändå nu i sandlådan redan nu......får se hur jag gör alternativet är ett vanligt regnställ som han kan ha över overallen.....men då blir de såna michelin gubbar...*S*
  • Peos Mamma
    zezziz skrev 2007-10-02 15:52:11 följande:
    Åh nej, köp inget regnställ och dra över overallen, utan får jag som jobbar inom förskolans värld säga något så satsa på en overall som tål lite väta istället. Barnen måste kunna röra sig när de är ute och vill leka.  
    *S*....vet....jobbar själv i barnomsorgen...*S*....det är därför jag e så tveksam......*S*
    Men jag lägger inte över 500 kr på en overall somhan växer ur på en halv sesong.......därför funderar jag på det fodrade stället....men vi får väl se hur detblir e ju ingen panik han e ju inte såååå stor än...*S*
    Kram
  • Peos Mamma
    Mikah skrev 2007-10-02 16:07:20 följande:
    I stället för regnställ över overallen, såna "dagisset" hur tjocka är dem. Det vet jag säljsdär. Dem brukar väl kosta 199. Hos oss i Skåne funkar dem ju rätt så bra på vintern. Vi har ju mkt slask och kanske inte lika kallt som uppåt.
    Men när du säger "dagis ställ" menar du inte ett fleece fodrat regnställ då???
    För det som smultron hjärta har i gallerit e väl fleece fodrat?
    Kram
  • Peos Mamma
    Mikah skrev 2007-10-02 16:20:44 följande:
    Ja det som smultronhjärta har är fleecefodrat. Men där har varit innan i alla fall set som har hetat dagisset och dem har väl inte riktigt varit som regnställ. Jag ahr aldrig köpt något men dagisfrökarna har haft på sina barn och har tyckt att dem var jättebra.
    Ok det får jag kolla....tack för tipset......Kram
  • Peos Mamma

Gott för dig...själv ärdet inte bestämtriktigt villken dag än....menblir under denna månaden

• Peos Mamma

Nu e det bestämt!! Vi skall ner den 29de....längtar redan!!!!! Vet attdetärnovemberlovmen vi åker vid lunch och hoppas att de flesta börjat packa sig hemmåt när vi kommer ner vid 14 tiden....
    kram

• Peos Mamma

kompisen köte ett lamskinn i förra veckan kostade 299 tror jag hon sa....vet dockinte om det är svenskt.
    Kram

• Peos Mamma

helloooo....om ca 1 timme åker vi....ser inte direkt ljust ut.....just nu e det övern en timmes kö .....får hoppas att det lagt sig när vi kommer ner vid 14:30......här skall shoppas!!!
    Kram

• Peos Mamma

Hej
    Vi slapp kön när vi kom ner igår vid 14 tiden.....men det var en hel del folk där i början sedan mattades det av. Fick dock inte tag i såmycket som jag ville men mne......hade hoppats på mer byxor men de flesta var från stl 80 och lillkillen drar bara 74 än....köpten en oveall och mössa och vantar.....och så det vanliga tröjor pjamas lite byxor strumpor strump byxor....blev rättnöjd ändå....
    Nån som e intresserad av bilder såsägtill så fotar jag. allt jag köpt e till kille och stl 74 och en del 80
    kram

Svar på tråden Ullaredstråden volym 4